SeeegtkaZmur skrev:Typ 4gig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SeeegtkaZmur skrev:Typ 4gig
Beror på uppkopplingAnton_Ljunghusen skrev:Seeegt![]()
Evil M skrev:Tjoo. Jag köpte spelet igår och har precis installerat det och allt funkar bra förutom styringen av gubben. På tex Vice city, om man rör musen i walk läge så rör sig gubben höger vänster men i San Andreas så snurrar man runt gubben så drar jag musen åt höger ser jag gubben från högersida, likadant när man kör bil och rör musen så ser man i annan vinkel. Kan man få kontrollerna som i Vice city? Som det är nu så suger det som fan enligt mig. Har väntat på spelet till PC just för att man kan styra med musen som i Vice City. Stor besvikelse om det inte går att göra nått åt detHar inte hittat nått i configurationen om detta mer än att man kan styra fordon med musen men det blir fel det med
![]()
Kanon!! Har inte testat än hinner inteTjet skrev:Optitions > controll-nåt > gubb-controll > inverted mouse controll. Ungefär något sådant där tror jag det var.![]()
Tjet skrev:Optitions > controll-nåt > gubb-controll > inverted mouse controll. Ungefär något sådant där tror jag det var.![]()
Precis vad jag fundera på, inverted mus betyder ju just det som du beskriver spiken. Men när jag testa Steer with mouse så blev det inte som jag ville i alla fall. Hmmm får testa i morgon, är på fest just nuSpiken skrev:Hur står det till med engelskan egentligen...? Inverted fungerar så att om du drar musen uppåt åker kameran neråt istället för vise versa.(används ofta om man kör flygplanssimulatorer)
Det du ska göra är att kryssa i rutan "steer with mouse" under "mouse settings", då kommer gubben och inte kameran att styras med musen.
Spiken skrev:Hur står det till med engelskan egentligen...? Inverted fungerar så att om du drar musen uppåt åker kameran neråt istället för vise versa.(används ofta om man kör flygplanssimulatorer)
Det du ska göra är att kryssa i rutan "steer with mouse" under "mouse settings", då kommer gubben och inte kameran att styras med musen.
kaZmur skrev:Beror på uppkoppling![]()
Anton_Ljunghusen skrev:8mbit, men 25mbit-kit står brevid mig, kabeln räcker inte till första uttaget![]()
Ringo skrev:Kontrollen när man rattar diverse fordon är såklart överlägsen om man använder handkontroll. Försök att sätta en 10 min wheelie med tangentbord!![]()
Evil M skrev:mitt ljud försvinner helt efter någon timmes spelande. Bara radion som man hör nått från och när man har klarat ett uppdrag och det står hur mycke pengar man tjänat så är det ju någon musik där oxå. Lite störande, det börjar med att vapnen låter dovare sen försvinner ljudet helt. Har ett köpt spel från butik. Mitt ljudkort är integrerat i moderkortet och jag vet inte vad det är för nått för eventuell uppdatering :-/ Jaja, det är ju bara att gå ur spelet och starta upp det igen så funkar ljudet igen.
En liten miss med spelet är ju att man lätt tar sig förbi avspärringarna till dom andra städerna innan dom blir upplåsta, bara hoppa i vattnet och simma. Klättra in på flygplatsen över staketet i Las Venturas och tog ett flygplan och flög runt medCoolt att hoppa fallskärm oxå
![]()
'Anton_Ljunghusen skrev:Lack man blir alltså1,8ghz 1gig ram gf3t..laggar pung
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |