GSXR1100R ska krossa Von Vettet

Jag tror att

• Antal röstningar
    0
GSXR1100R skrev:
Märkligt nog så fick FF ännu en röst idag trots att han inte ens ska köra, är det bara jag som tycker att FF är en fjolla.
det e bara för de fått reda på att jag numera har tillgång till en replica av din hoj :D
det är ju i samma vikt/hk förhållande :rofl :rofl

Bifogat

• 100_0009.JPG
    100_0009.JPG
    70.7 KB · Visningar: 93
...ta på dig ställ o hjälm :mad: (Sorry - såg inte att hjälmen var på :D )
Gick det göra stående wheelies?
High chair??

Von Vettet skrev:
det e bara för de fått reda på att jag numera har tillgång till en replica av din hoj :D
det är ju i samma vikt/hk förhållande :rofl :rofl
Fett den har allt man kan önska sig :tummenupp

Mr K skrev:
Så för att sammanfatta ...... det är Mickes fel att Micke är arg på Micke. Men om Micke ber Micke att fara och flyga så kanske Micke lugnar sig lite och Micke kan sluta gnälla på Micke och Micke. Annars så tar jag Micke i öronen och ber Micke be om ursäkt till Micke och Micke, även om det inte är Mickes fel utan han bara har hetsat alltihopa. Nu tycker jag att Micke, Micke & Micke tar och gräver ner stridsyxan och löser detta som riktiga män. Bastubad till Micke och Micke inte pallar längre och Micke kan utses som vinnare.

/Mr (mic)K(e)
Gillar inte bastu med pojkar! :fatta!
För att sammanfatta detta på ett enkelt sätt så har just nu Micke 200 spänn i sin plånbok som skulle bettas i "årets duell" mellan Micke o Micke. Föreslår att Micke o Micke o Micke samlas på en lämplig pub After Work en fredag i framtiden och dricker pilsner för dessa 200. Då kan svekdebatten redas ut för all framtid.

Misstänker att allsmäktig Mr K och Bookie Robz kommer att kräva att få närvara för att övervaka så att inget annat än hårda ord delas ut. :D

Maverick_ou812 skrev:
Misstänker att allsmäktig Mr K och Bookie Robz kommer att kräva att få närvara för att övervaka så att inget annat än hårda ord delas ut. :D
skälvklart. ...... men vi måste vara nakna......muhahahahahaha

Maverick_ou812 skrev:
Ja... vill du o Robz vara nakna på en pub är det upp till er men jag funderade på att äta en bit också så håll er utanför mitt synfält. Tack.... :rolleyes: :lol
alla 5 ska vara nakna ....... allt blir trevligare då ... hehe

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...