GSXR1100R ska krossa Von Vettet

Jag tror att

• Antal röstningar
    0
Åsa #96 skrev:
OT: Vad gör du här NU?!?!?! Trodde du var busy tonight :fatta!

:hihi
Åhå, vad är detta!? Berätta nu, Åsa, vad heter han?

Men var är från Vettet!? Jag vill höra honom skryta hur han ska krossa GSXR1100 och sen stampa på resterna. Fan, jag har ju faktiskt satsat fem kronor på honom och då är det inte för mycket begärt att han visar prov på lite fighting spirit. Så stig fram, från Vettet. Berätta hur du ska förnedra din namne :lol

Såja gammle man, sätt dej nu ner, villa din trötta lekamen och andas djupt.
Vi vet alla hur snabb din 1100kg var en gång i tiden.

majtii skrev:
Såja gammle man, sätt dej nu ner, villa din trötta lekamen och andas djupt.
Vi vet alla hur snabb din 1100kg var en gång i tiden.
Men det va ju bara 15 år sedan....

Bingo skrev:
Men var är från Vettet!? Jag vill höra honom skryta hur han ska krossa GSXR1100 och sen stampa på resterna. Fan, jag har ju faktiskt satsat fem kronor på honom och då är det inte för mycket begärt att han visar prov på lite fighting spirit. Så stig fram, från Vettet. Berätta hur du ska förnedra din namne :lol

Von Vettet befinner sig just nu i Barcelona och piskar Lexus kommande modeller på Circuit De Catalunya eller ngn liknande bana... Tror han åtekommer för gensvar torsdag. Tills dess får du bärga dig! Men den som väntar på ngt gott......

Melvin Mögkotte skrev:
Von Vettet befinner sig just nu i Barcelona och piskar Lexus kommande modeller på Circuit De Catalunya eller ngn liknande bana... Tror han åtekommer för gensvar torsdag. Tills dess får du bärga dig! Men den som väntar på ngt gott......
Oh boy! Hoppas han inte skriver lika finkänsligt och försynt som han brukar utan verkligen uttrycker vad han tycker :banana

Melvin Mögkotte skrev:
Nu väntar vi på att FF skall skriva ett nyanserat och trevligt svar på denna utmaning, jag tror att han bangar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT