GSXR1100R
The older i get the faster i was
Första sidan uppdaterad, dom som inte har hoj är bortplockade, Von Vettet säger att han ska lugna ner sig i år men det säger han varje år, Gamle är uppgraderad till reseledare, Mr K & jag kommer aldrig att platsa.
Det kommer att bli många långa sköna rundor i år, en weekend tripp skissas på med övernattning i stuga och party, dock kommer det att vara max 8 st även på den rundan eftersom den blir lång och snabb utan en massa stopp och tjafs.
Det kommer att bli många långa sköna rundor i år, en weekend tripp skissas på med övernattning i stuga och party, dock kommer det att vara max 8 st även på den rundan eftersom den blir lång och snabb utan en massa stopp och tjafs.

Detta ÄR ju en privat lista? Menar du att vi ska gör en till?
Fördommar!
Förra året blev vi 29 hojar och 33 pers. Vill du hänga med? Du är välkommen!
varandra istället så känns nog våren inte så långt bort eller vad tror du?
Kan svara på det redan nu. Nope, inte i min regi iallafall, befinner mig på sydligare nejder till påsk. GSXR1100R kanske roddar en? Han ville ju vara med förra året men bangade på grund av dimma, kallt väder eller vad det var. Och hujedamej vad kallt det var... men jag tror den egentliga anledningen döljer sig nånstans i denna tråden.