GSXR1100R lista på rutinerade säkra förare

Labbe skrev:
Jag har inte klotat sen 1990!!
Sen att jag inte körde rejset på KM:et p.g.a. regn
gör väl mig till en säker förare!! eller??
(Jag piska dej på tidsträningen iallafall :banana )

Får jag vara med på listan nu... Snääälla :Bugar
Jag ska fundera på saken...

GSXR1100R skrev:
Jag ska fundera på saken...
Jag ska genast sätta igång med min manipulations-behandling darling :pannkyss ..... :hihi

Tack för gratineringen...förvisso fyllde jag i februari men som du säger; bättre sent än aldrig :lol

Zxr_Green skrev:
VA!!!?? jag e väll ingen klantskalle :va jag ska väll va på listan med rutinerade förare... elller :confused: nått jag missat :7peta

Mohaha ha
Men jag kommer lätt in på denna listan

Rutinerade Klotade-mc-hämtare:
1: AleX

gamle skrev:
Du kom ju inte på Möghacke rundan Så då blev Maggan sur och då blir gamlot surare :rofl :rofl
Det är ju Mr. K som har tagit över Maggan.

Bifogat

• 177Margareta.jpg
    177Margareta.jpg
    20.5 KB · Visningar: 46
valmers skrev:
Det är ju Mr. K som har tagit över Maggan.
Noop , hon var förmycket kvinna för mig och krävande i sängen ........ orkade inte så hon vandrar den skånska slätten och letar efter offer att förföra .....

Mr K skrev:
Noop , hon var förmycket kvinna för mig och krävande i sängen ........ orkade inte så hon vandrar den skånska slätten och letar efter offer att förföra .....

Det låter nästan bättre om du säger att du var för mycket man för henne.. :) :tummenupp

TA GENAST BORT MEJ FRÅN DIN ILLALUKTANDE ANTIPOSERANDE LISTA!!! :4skrika

Har ju sagt att jag vägrar vara med på din lista. Kör punka?! Det var det värsta! Jag kanske gillar att byta däck ofta, gärna tidiga morgnar för den delen också. Senast körde jag punka på mina nya bildäck också bara för skojs skull.
Kanske skulle ta och straffpolera din gammelhink om du inte fixar detta å det snaraste. :6surkart

majtii skrev:
TA GENAST BORT MEJ FRÅN DIN ILLALUKTANDE ANTIPOSERANDE LISTA!!! :4skrika

Har ju sagt att jag vägrar vara med på din lista. Kör punka?! Det var det värsta! Jag kanske gillar att byta däck ofta, gärna tidiga morgnar för den delen också. Senast körde jag punka på mina nya bildäck också bara för skojs skull.
Kanske skulle ta och straffpolera din gammelhink om du inte fixar detta å det snaraste. :6surkart
Härmed är du nu godkänd som rutten irad förhudsåkare.

Om ett par veckor så är det dags att hetsa pöbeln igen :hihi

Kanske dax att uppdatera genom en ny tråd och årets (2006) erfarna förare kanske? :tummenupp

Undrar var jag hamnar, då vi kört tillsammans, fast det var ett tag sedan, då jag hade Blackbirden och var en sväng på ditt jobb? ;)

GSXR1100R skrev:
Om ett par veckor så är det dags att hetsa pöbeln igen :hihi
:tummenupp Då är det dags att boka in läkarbesöket så att jag kan få mitt recept.
Doktorn lovade skriva ut lungnade piller när jag visade tråden för honom förra året.

:argpådato

:D :D :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP