GSXR1100R Hämta din server!

RejserAnders

"Tävlingsförare"
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
ERF Team Respekt #33
Vaknade just ur en dröm som handlade om att vi hade funnit var alla MÖRDARSNIGLAR kom ifrån.
Det var Micke (GSXR1100R) som hade en server som stod i min trädgård och bara matade ut nya små sniglar :va

Ibland undrar man hur det står till i ens huvud :lol :kocko

Dags för kaffe!

Anders

Hehe, tja... arter sprids ju dit dom inte hör hemma genom transporter och GSXR1100R är ju ute och reser mycket ;)

RejserAnders skrev:
Vaknade just ur en dröm som handlade om att vi hade funnit var alla MÖRDARSNIGLAR kom ifrån.
Det var Micke (GSXR1100R) som hade en server som stod i min trädgård och bara matade ut nya små sniglar :va

Ibland undrar man hur det står till i ens huvud :lol :kocko

Dags för kaffe!

Anders

Kan du inte bara dra strömmen... :hihi

Fast frågan är om inte GSXR1100R är roten till allt ont ändå. Finns säkert nån matematisk formel man kan applicera på de tecken som ingår i hans nick, och få ut 666 som resultat.

Mattias skrev:
Fast frågan är om inte GSXR1100R är roten till allt ont ändå. Finns säkert nån matematisk formel man kan applicera på de tecken som ingår i hans nick, och få ut 666 som resultat.
Dessutom så har jag bogserat upp alla regnmoln som fanns i Skåne, nu kommer det att bli en ännu blötare sommar i Fjollträsk.

/666

GSXR1100R skrev:
Dessutom så har jag bogserat upp alla regnmoln som fanns i Skåne, nu kommer det att bli en ännu blötare sommar i Fjollträsk.

/666

Hopps att du inser att jag och Tom kommer bosätta oss hos dig resten av semestern isåfall.
// T. Röttpåregn

RejserAnders skrev:
Min drömtydare sa att GSXR1100R kommer att halka på massa mördarsniglar i någon slags tävling framöver... :hihi
Men ni skulle ju inte ställa upp i ERF:et :D

OLJEKYLD GSXR skrev:
Hopps att du inser att jag och Tom kommer bosätta oss hos dig resten av semestern isåfall.
// T. Röttpåregn
Kommer du till Åsen då, jag lovar att vara försiktig denna gång

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!