GSXR1100R Hämta din server!

RejserAnders

"Tävlingsförare"
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
ERF Team Respekt #33
Vaknade just ur en dröm som handlade om att vi hade funnit var alla MÖRDARSNIGLAR kom ifrån.
Det var Micke (GSXR1100R) som hade en server som stod i min trädgård och bara matade ut nya små sniglar :va

Ibland undrar man hur det står till i ens huvud :lol :kocko

Dags för kaffe!

Anders

Hehe, tja... arter sprids ju dit dom inte hör hemma genom transporter och GSXR1100R är ju ute och reser mycket ;)

RejserAnders skrev:
Vaknade just ur en dröm som handlade om att vi hade funnit var alla MÖRDARSNIGLAR kom ifrån.
Det var Micke (GSXR1100R) som hade en server som stod i min trädgård och bara matade ut nya små sniglar :va

Ibland undrar man hur det står till i ens huvud :lol :kocko

Dags för kaffe!

Anders

Kan du inte bara dra strömmen... :hihi

Fast frågan är om inte GSXR1100R är roten till allt ont ändå. Finns säkert nån matematisk formel man kan applicera på de tecken som ingår i hans nick, och få ut 666 som resultat.

Mattias skrev:
Fast frågan är om inte GSXR1100R är roten till allt ont ändå. Finns säkert nån matematisk formel man kan applicera på de tecken som ingår i hans nick, och få ut 666 som resultat.
Dessutom så har jag bogserat upp alla regnmoln som fanns i Skåne, nu kommer det att bli en ännu blötare sommar i Fjollträsk.

/666

GSXR1100R skrev:
Dessutom så har jag bogserat upp alla regnmoln som fanns i Skåne, nu kommer det att bli en ännu blötare sommar i Fjollträsk.

/666

Hopps att du inser att jag och Tom kommer bosätta oss hos dig resten av semestern isåfall.
// T. Röttpåregn

RejserAnders skrev:
Min drömtydare sa att GSXR1100R kommer att halka på massa mördarsniglar i någon slags tävling framöver... :hihi
Men ni skulle ju inte ställa upp i ERF:et :D

OLJEKYLD GSXR skrev:
Hopps att du inser att jag och Tom kommer bosätta oss hos dig resten av semestern isåfall.
// T. Röttpåregn
Kommer du till Åsen då, jag lovar att vara försiktig denna gång

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back