Gsxr1000 -05

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nog för att det ett montage, men ryktet säger ju att nästa års gixxer blir uppdaterad och en ybergrymming, igen.

Bifogat

• 0.jpg
    0.jpg
    27.9 KB · Visningar: 622
Nah, har jag svårt att tro. Ser ut som en lätt p.shoppad 04a bara. Tror inte den kommer ha ett rakt rör ala GP-hojen ;) Blir nog en större uppdatering än så och med ny ram.

Avståndet mellan bakhjul och "bakskärm" är lika stort som på min husabergare.... :3freak

Om det blir något liknande motaget på bilden så blir det ju riktigt snyggt :tummenupp

Synd att allt fler börjar med seat-pipes bara :)

Fick höra på en Mc firma att det ska vara över 200Hk i maskinen på den nya Gixxern,men som vanligt är detta bara hörsägen innan dom visat fakta....

När dom släpper infon om maskinen samt designbilderna blir det att beställa den nya Gixxern :yoparty :yoparty

sandstream71 skrev:
Nån som hört något om motorn? HK, vrid etc?

Suzuki har varit värst bland standardhojarna tidigare och de kommer bli det igen, hoppas jag :)

Smart drag att spara alla uppdateringarna tills året efter zx10, cbr1000 och nya r1, så de kan lära sig av konkurrenternas misstag.

Motocrosser85 skrev:
Vafan ha du krascha två gånger redan???? :fatta!
Yepp...
Första gången i en rondell, inga större skador på hojjen..
Och sen på onsdag på botniaring, körde ca 1.16-17 tider när jag var i hårnålen till vänster när bakdäcket släppte, föll int av det men tappade linjen och körde rakt ut i 120km/h, efter 10 meter träffade jag en stor set och flög som fan... :3freak hojjen blev till skiit, men som tur klarade jag mig med endast en lindrig hjärskakning....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT