Silwer
för******
Holger skrev:Har hört folk säga att det är för skarp knävinkel på 01-02....
men d vet man ju inte förrän man provkört....
R1 är alltså en smidigare hoj om man jämför med 01-02 gsxr?
Svar ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Holger skrev:Har hört folk säga att det är för skarp knävinkel på 01-02....
men d vet man ju inte förrän man provkört....
R1 är alltså en smidigare hoj om man jämför med 01-02 gsxr?
Ville bara meddela att jag är AVIS på dig, eller snarare din hoj - Ja du fattar nog vad jag menar. Skulle gärna köpa en undertail samt skippa de skitfula och stora blinkersen ibak, men på S-Racings undertails så måste man ju skära sönder innerskärmen.Ninja 9R skrev:Så här gör man för att bli av med den groteska bakdelen på 01-02..![]()
Gixxer 1 skrev:Inte för att rövslicka, men färgsättningen var helt klart snygg.
Tackar!Gixxer 1 skrev:Ville bara meddela att jag är AVIS på dig, eller snarare din hoj - Ja du fattar nog vad jag menar. Skulle gärna köpa en undertail samt skippa de skitfula och stora blinkersen ibak, men på S-Racings undertails så måste man ju skära sönder innerskärmen.
Och tyvärr måste jag ha plats under cutsen för pers. saker under färd, plånbok, nycklar m.m. Men din tail är från bike-design eller?? Var du tvungen att karva i i-skärmen där oxå, för isf så får jag nog åka som jag gör idagVore tacksam om du kunde ge lite info om tailen, vad säger SBP förresten
![]()
Inte för att rövslicka, men färgsättningen var helt klart snygg.
blom skrev:jag frågade en handlare varför dom inte tagit hem den oranga gixxern, svaret blev vi säljer yamaha och suzuki och inte yamaha och suzuki i honda färgerna![]()
Holger skrev:Varför då? funderar ju på exakt en sån som du har.
Bavarac skrev:GSX-R Micke:jag funderar på en sån färg som din,har du några bilder till,har aldrig sett en körande i verkligheten
Bavarac skrev:jag vet inte gillar inte den färgen,det finns en här också Blå/vit för samma pengar,men vill ha helst en i svart/silver,det finns en i Bromölla för 131tk
Zeb_Macahan skrev:Svart/silver är en 04? Den silvriga 03an är så ful så jag vet inte vad.. ser ut som en touringhoj!
//jaG
chrille-r1000 skrev:Hoppas att nästa års Gixxer 1000 liknar sina syskon mer. Både framsida och baken, för att baken på 600´an o 750 ser ju grymm ut.![]()
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |