Gsxr 750-96

silvergsxr

Ny medlem
Gick med
28 Sep 2006
Hoj
Gsx1100r
Hejsan är det någon som vet vikt och effekt på den? Jag undrar även vad priset ligger på jag har hittat en för 38.00 vilken han säger är mycket fin. Rimligt eller? Vad bör jag titta på då jag ser den? Som ni märker så har jag inte haft sån hoj tidigare. Tacksam för svar silvergsxr::

silvergsxr skrev:
2499056 Hejsan är det någon som vet vikt och effekt på den? Jag undrar även vad priset ligger på jag har hittat en för 38.00 vilken han säger är mycket fin. Rimligt eller? Vad bör jag titta på då jag ser den? Som ni märker så har jag inte haft sån hoj tidigare. Tacksam för svar silvergsxr::

för dyrt! 175 torr (tror jag)

silvergsxr skrev:
2499056 Hejsan är det någon som vet vikt och effekt på den? Jag undrar även vad priset ligger på jag har hittat en för 38.00 vilken han säger är mycket fin. Rimligt eller? Vad bör jag titta på då jag ser den? Som ni märker så har jag inte haft sån hoj tidigare. Tacksam för svar silvergsxr::
Kolla in den här tråden om köpråd: www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136298
Jag gav 40 för min 98'a med en massa godis på, å för nån månad sen gav jag 35 för min 99'a med lite mindre godis på. Och då har ändå 98-99 insprutning, bättre mellanregister och 135hk.

Mattias skrev:
2499083 179 kilo/128 hk. Knackig kvalitet får du på köpet.
Antingen är du bara avis eller så är du van med såna där tvitaktare :tungan

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti