Motorrad skrev:2507094Nä, har haft A-kort sen -93...
Hmm haru provat att åka bana?
Själv skulle jag gärna ha lite mer power, spec på växlarna 3 och över!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Motorrad skrev:2507094Nä, har haft A-kort sen -93...
Hmm haru provat att åka bana?
Wonderboy skrev:2507647Hmm haru provat att åka bana?
Maffan skrev:
Finns andra mätare att ha på under besiktningen...Motorrad skrev:2507996Är det säkert? Den ena är sprillans ny fast en -05 och den andra gått ca: 300 mil. För att slippa betala moms här i Sverige måste väl ett fordon vara minst ett halvår gammalt och rullat 600 mil?
Du kan få en sprillans ny 750 -06 för 9499 Euro här: http://www.ztk.de/jsp/de/zweiradtechnik.jsp?Action=Preislisten.Suzuki
Maffan skrev:2508016Finns andra mätare att ha på under besiktningen...![]()
Då ska du vara bokförd där för att de ska funka,, tror du ska vara bokförd 11 månader för att det ska vara helt rätt,, men inte säker... Kan inte dom reglerna så bra... vet bara att mätarbyte funkar..Motorrad skrev:2508050Om man inte vill mixtra med mätare, kan man registrera en ny motorcykel på sig själv i Tyskland och köra med tyska plåtar i ett halvår innan man besiktar i Sverige?
DR-Zätare skrev:2509875Är det inte enklare att köpa en lätt beggad Gixxer 1000 K6 nu och sedan byta den mot en K7 till våren? Jag tror du sparar många sköna pengar på det som du istället kan lägga på att pimpa din K7:a. Något säger mig att 1000-kubikarna är lättare att sälja begagnat eftersom den svenska marknaden verkar fixerad vid kubik. Nothing beats cubic inches! Dessutom tappar hojen mycket pengar under de första 100 milen trots att den fortfarande känns som ny. Det är säkert många som är sugna att sälja såhär års också.
Motorrad skrev:2507836Jepp! En BKK på Knutstorp och 3 gånger på Sturup RaceWay. Jovisst, på rakorna drar dom ifrån med mer kubik men i kurvorna är det likvärdigt.
Holy Rider skrev:2510038Money is no issue för Sniper![]()
Något roligt att leka med? Hmmm, en PitPro kanske eller en ball motard o köra vintern innomhus? Bytar rakt av mot en PitPro 125cc fetbegagnad..Sniper skrev:2513631Med det här jävla vädret skiter jag i 750,an, todde inte hösten skulle slå till
direkt trodde inte heller det skulle va så svårt att få tag på en 06,a.
Får väl hitta något annat roligt att leka med fram till våren![]()
någon som är sugen på en fin K4,a 1000 så har jag en över..
Maffan skrev:2513653Något roligt att leka med? Hmmm, en PitPro kanske eller en ball motard o köra vintern innomhus? Bytar rakt av mot en PitPro 125cc fetbegagnad..![]()
Gör som jag o förboka en grymmehoj,, först i stan med de bästa...
Argyle skrev:2513775Altså någon här skrev att gixxer 1000 var typ mest raktfram.. Jag tycker den är jävlig sväng vänlig, 750 tycker jag inte är mer svängvänlig än 1000cc
Sniper skrev:2513798Håller med att gixxer 1000 är helt ok när det svänger, men jag hade en cbr
600rr innan den va grymt smidig och rolig hoj allt utom motorn den va för
tunn.
Det jag har fått för mig är att gixxer 750 har lite av båda,men vad vet jag![]()
Argyle skrev:2513810750n är en fin hojj helt klart. Men det finns en viss charm med 178hk mellan benen =)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |