Hejsan
tänkte kolla på en röd svart gsxr 600 97a i helgen. som jag ska ha som mellan hoj. Är detta en bra hoj. Den kostar 34000 och har gått 2900mil och är i toppskick,slip on mm det är väll ett hysat bra pis? skriv lite va ny tycker och tänker om denna hoj.
Mvh Tomas
tänkte kolla på en röd svart gsxr 600 97a i helgen. som jag ska ha som mellan hoj. Är detta en bra hoj. Den kostar 34000 och har gått 2900mil och är i toppskick,slip on mm det är väll ett hysat bra pis? skriv lite va ny tycker och tänker om denna hoj.
Mvh Tomas
Men om jag inte får mina aprilia såld för fredag så kan inte jag köpa den i helgen
han som hade sakt att jag kunde komma på lördag
