Gsxr 600 97a

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Våmhus
Hoj
Honda z50 Monkeybike -74 Ktm 620
Hejsan

tänkte kolla på en röd svart gsxr 600 97a i helgen. som jag ska ha som mellan hoj. Är detta en bra hoj. Den kostar 34000 och har gått 2900mil och är i toppskick,slip on mm det är väll ett hysat bra pis? skriv lite va ny tycker och tänker om denna hoj.


Mvh Tomas
 
2hjul skrev:
2302562 Hejsan

tänkte kolla på en röd svart gsxr 600 97a i helgen. som jag ska ha som mellan hoj. Är detta en bra hoj. Den kostar 34000 och har gått 2900mil och är i toppskick,slip on mm det är väll ett hysat bra pis? skriv lite va ny tycker och tänker om denna hoj.


Mvh Tomas

Nevah, den är min! Jag vet allt vilken du menar (hint: Pauls). :fatta! :död ;)
 
FLAGEL skrev:
2302572 Nevah, den är min! Jag vet allt vilken du menar (hint: Pauls). :fatta! :död ;)


va :fatta! :fatta! den är min :pannkyss Men om jag inte får mina aprilia såld för fredag så kan inte jag köpa den i helgen :argpådato


känner du han eller ?
 
2hjul skrev:
2302562 Hejsan

tänkte kolla på en röd svart gsxr 600 97a i helgen. som jag ska ha som mellan hoj. Är detta en bra hoj. Den kostar 34000 och har gått 2900mil och är i toppskick,slip on mm det är väll ett hysat bra pis? skriv lite va ny tycker och tänker om denna hoj.


Mvh Tomas

Hej!

Kul hoj men har man långa ben så är sittställningen inte direkt optimal, låt oss kalla den raceanpassad. I övrigt så är det en rätt skön hoj med en del pulver med tanke på storleken på motorn. Pröva dig fram med inställningar på chassisidan, jag sänkte mina framgaffelben fem millimeter och fick en helt ny hoj. Pruta lite grann eller tjata till dig några handskar eller nåt så kommer du vara nöjd med priset även senare, det börjar ju bli lite billigare med hojar nu så personligen skulle jag vilja ge 30-32 för en sådan men 34 är inte ett överpris för mig personligen. Svänger det är det en av de bästa hojar jag kört!
Glöm inte att du kommer bli mobbad av polarna för att du kör "EU-moped", skaffa nya polare isåfall....
 
Jag ska dra o titta på den om 1 timma gubbar, eventuellt köpa.
 
mickelin skrev:
2302803 Hej!

Kul hoj men har man långa ben så är sittställningen inte direkt optimal, låt oss kalla den raceanpassad. I övrigt så är det en rätt skön hoj med en del pulver med tanke på storleken på motorn. Pröva dig fram med inställningar på chassisidan, jag sänkte mina framgaffelben fem millimeter och fick en helt ny hoj. Pruta lite grann eller tjata till dig några handskar eller nåt så kommer du vara nöjd med priset även senare, det börjar ju bli lite billigare med hojar nu så personligen skulle jag vilja ge 30-32 för en sådan men 34 är inte ett överpris för mig personligen. Svänger det är det en av de bästa hojar jag kört!
Glöm inte att du kommer bli mobbad av polarna för att du kör "EU-moped", skaffa nya polare isåfall....


hehe vad menar du med eu-moped? jag är ca 185cm kommer inte riktigt ihåg runt det ifall


Elfie ska DU köpa den :va han som hade sakt att jag kunde komma på lördag :argpådato va fan

Mvh Tomas
 
Last edited:
2hjul skrev:
2303019 hehe vad menar du med eu-moped? jag är ca 185cm kommer inte riktigt ihåg runt det ifall


Elfie ska DU köpa den :va han som hade sakt att jag kunde komma på lördag :argpådato va fan

Mvh Tomas


Japp,
Jag köpte den för 36'000kr igår, den går som en klocka - ungefär 145 med strypningen i.
 
Elfie skrev:
2304337 Japp,
Jag köpte den för 36'000kr igår, den går som en klocka - ungefär 145 med strypningen i.


fy fan vilken svikare jag som är rik kunde ju ha bjudit 40 :argpådato :fatta! :huvet :död

du jag drar dig nästan med min nsr då ju Hehe :tummenupp

jaja det är väll bara att gratulera till hojen fast den va min :gnissla


:tungan :)
 
Last edited:
2hjul skrev:
2304938 fy fan vilken svikare jag som är rik kunde ju ha bjudit 40 :argpådato :fatta! :huvet :död

du jag drar dig nästan med min nsr då ju Hehe :tummenupp

jaja det är väll bara att gratulera till hojen fast den va min :gnissla


:tungan :)

Min! :4skrika

Nej, men som sagt, grattis, den verkade riktigt nice. :)
 
mickelin skrev:
2302803 Hej!

Kul hoj men har man långa ben så är sittställningen inte direkt optimal, låt oss kalla den raceanpassad. I övrigt så är det en rätt skön hoj med en del pulver med tanke på storleken på motorn. Pröva dig fram med inställningar på chassisidan, jag sänkte mina framgaffelben fem millimeter och fick en helt ny hoj. Pruta lite grann eller tjata till dig några handskar eller nåt så kommer du vara nöjd med priset även senare, det börjar ju bli lite billigare med hojar nu så personligen skulle jag vilja ge 30-32 för en sådan men 34 är inte ett överpris för mig personligen. Svänger det är det en av de bästa hojar jag kört!
Glöm inte att du kommer bli mobbad av polarna för att du kör "EU-moped", skaffa nya polare isåfall....

Låter som en hoj jag sålde, ett par handskar...
 
Olander skrev:
2307202 Låter som en hoj jag sålde, ett par handskar...


Nee, du räknas inte. Och handskarna var det du som prånglade på mig, tack igen för den delen. Det var en blöt hemresa.... :)
 
Elfie skrev:
2304337 Japp,
Jag köpte den för 36'000kr igår, den går som en klocka - ungefär 145 med strypningen i.


Grattis, den hojen är skottsäker! Strypningen är bara att pilla bort, om du nu inte kör med helförsäkring.
 
[- sNaIjK -] skrev:
2308113 Grattis, den hojen är skottsäker! Strypningen är bara att pilla bort, om du nu inte kör med helförsäkring.

Dom ryker så fort jag tagit kortet ;) Så har jag ett Vance&Hines slipon rör som sitter på just nu, utan någon ljuddämpare i mufflern :o Den brummar som bara den! :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top