ilstallione
Be happy!
Summa summarum är att jag helt enkelt skiter i mappning och njuter av vädret istället 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, fast nu sålde de ju inget istället....Gildemeister skrev:2290620Det är ju klart... dom lever ju på att sälja prylar.
Du kan programera om orginal boxen det kostar inte så mycketscud skrev:2291378Jo, fast nu sålde de ju inget istället....
sluggo skrev:2291412Du kan programera om orginal boxen det kostar inte så mycket
Gjorde det på min kostade 1500 med bänkning och justeringen och dom kolla även balndnings förhållanden
Man kollar att verkstaden har en Yoshimura kontrollbox. Antar att han varit hos Marcussen MC i Eldsberga, han har en sån box.ilstallione skrev:2291415Var gjorde du det?
Lord Adrian skrev:2290559Eller $260 om man beställer från fuelmoto.com, + $32 för frakten som tar 2-5 dagar. Jag la en order igår kväll, men har inte fått nån bekräftelse ännu. Slutsumman för en PC3 och en TRE med frakt och tull och moms blir ca 2750:-
Återkommer med hur köpet avlöpt senare![]()
Lord Adrian skrev:2555116Dammar av min gamla tråd med en ny PCIII fråga....Såg på påverkommanders hemsida att det finns en gratis "accpump"funktion att ladda ner. Nån som testat den? Nåt att ha? Nu är den ju iofs gratis, så frågan är väl mest om det är värt besväret att börja mickla?
Dr.Bike skrev:2556942Det är ALLTID värt besväret att mickla!!
![]()
Lord Adrian skrev:2556991NÄ! Jag har blivit gammal och lat!Annat var det när man var ung och entusiastisk och rev ur motor-bytte några vxllådedrev-monterade ihop skrotet på mindre än 6 timmar.
Jag får väl tanka ner den och hoppas på testkörningsväder i helgen.![]()
Dr.Bike skrev:2557586Exakt!
Idag SMS:ar vi gnejset... inte skitar ner oss och håller i äckliga mekaniska tingestar.![]()
Lord Adrian skrev:2557735Ah...the memorys...minns hur ohyggligt stolt jag var över mig själv när allt var tillbaka UTOM slangarna till oljekylet....Det märkte jag efter 2,5 liter syntetolja i en pöl på golvet![]()
![]()
Dr.Bike skrev:2558669Som sagt, jag menade med mina ord om att "det alltid är nödvändigt att meka..." att du iaf kan PROVA.
Såklart.
Men samtidigt ringer en liten minnesklocka om just detta, där någon inte hade uppnått något reellt resultat alls.
(Vilket JAG tycker verkar underligt, då acc.pump kontra icke BRUKAR vara en stor skillnad på förgasarhojar iaf)
Men vem vet, hojar med sprut kanske HAR detta original, men att denna patch bara accentuerar denna effekt ytterligare?
dra på ganska rejält och ligg så en stund, dra sedan in kopplingen och döda motorn i fart. stiften säger ganska mycketLord Adrian skrev:2277228Jag har nyss införskaffat mig en Gixxer 1000 K1, den är kittad med KN-filter och Jardin bolton...Frågan jag ställer mig är; kompenserar sprutet för dessa prylar "automatiskt" eller riskerar jag att köra den magert med brända ventiler å elände?
Följdfråga: Vid en vanlig bänkning, mäts luft/bränsleblandningen då eller bara effekten?
Har iofs tänkt investera i en PC III, men tänkte spara den utgiften till i vinter, om möjligt.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |