Thomb
Hellre amortera än reparera o renovera!
Lever värsta Svenssonlivet o fyller gubbe om 2 månader.
Varken hinner eller längre vill jaga kurvor. Har rullat hoj i 5 sesonger, först TL1000S (halv sesong, passade inte mig), YZF750R (passade mig som fisken i vattnet) och sist nu R1 (2 sesonger) som var ”underhållande” men som sagt så blir mina turer allt mer sällan
och mestadels till o från jobbet.
Så till min ”undran”. Varken kört VFR750F (-90-92) lr GSX600F (-97-98) och ogillar att bara dra till nån för o provköra (kanske ända rätta sättet). Tycker GSX600F:en verkar ha go körställning men e rädd för att komma att sakna pulver. VFR750F:en kanske e onödigt ”sportig” (vet att de e en sporttourer) då jag vill lämna den biten. (bl.a kraschat för många gånger) Än en gång alltså nån som vill ha synpunkter (på just dessa två hojar).
Drar o köper nån av dessa två under juni månad…
PS. Va gör nån på sporthoj.com som vill lämna sporthojskörning?
…DS
/ Thomb

Så till min ”undran”. Varken kört VFR750F (-90-92) lr GSX600F (-97-98) och ogillar att bara dra till nån för o provköra (kanske ända rätta sättet). Tycker GSX600F:en verkar ha go körställning men e rädd för att komma att sakna pulver. VFR750F:en kanske e onödigt ”sportig” (vet att de e en sporttourer) då jag vill lämna den biten. (bl.a kraschat för många gånger) Än en gång alltså nån som vill ha synpunkter (på just dessa två hojar).
Drar o köper nån av dessa två under juni månad…
PS. Va gör nån på sporthoj.com som vill lämna sporthojskörning?

/ Thomb