gsx1100ef projekt dragbike

Coolt! Kommer du förlänga hjulbasen också då? Hur blir det med motorn? Kommer du köra original till att börja med eller ska den trimmas? Jag håller också på med en stripphoj. Ska också byggas till super gas bike till att börja med:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=182013

Ursäkta trådstölden :) .

Coolt! Kommer du förlänga hjulbasen också då? Hur blir det med motorn? Kommer du köra original till att börja med eller ska den trimmas? Jag håller också på med en stripphoj. Ska också byggas till super gas bike till att börja med:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=182013

Ursäkta trådstölden :) .

Ingen fara, bara bra med lite insperation :D hmm, till och börja med tänkte jag försöka köra så orginalt som möjligt då jag inte riktigt kört på strippen och börja med detta, och sedan får man ju bara göra den värre eftersom :D

fint bygge du har ;)

ingen som har nå tips eller komentarer ? :va

Last edited:
Tufft projekt! Sidewindersystem är ju ett måste :) Ser fräsigt ut och låter mycket :)

Bifogat

• Sidewinder1.jpg
    Sidewinder1.jpg
    40.3 KB · Visningar: 151
  • Sidewinder2.jpg
    Sidewinder2.jpg
    40.9 KB · Visningar: 98
"Lysen" :va :va
varför lysen om man skall ha en dragbike, måste man det i klassen trots att den ej behöver vara besiktigad:va

enligt ny reglementet så måste en street bike har lysen och elstart, men inte besiktigad.

Han menar lampan i framlyset.

För övrigt trevligt bygge du har på g, är skälv ute efter något jag kan bygga på i vinter. Får se vad det blir och vad jag kan hitta för något roligt.

Hojen kan vara till salu för den som e intresserad.. säljer den för nytt bygge av busbil d jag tappa lusten för någon månad sen ;(

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back