GSX-R 1100 prestanda

Jag har aldrig haft nån riktig hoj (förutom 125dt/rm,250yz,400xr) förrens denna sommaren då jag inhandlade mig en suzuki gsxr1100-93a!
Har aldrig någonsin kört något av denna kalibern,men har man ha begär så har man.
Tog den ut på en pytteliten provsväng när ja skulle köpa den o skulle naturligtvis försöka vända på en grusväg i uppförsbacke,det gör jag aldrig om.... tung som satan är den så det e tur att man e stark :tummenupp
Alla minnen från att man vart liten o det rullat upp sånna här hojar med bilbakdäck vid rödljusen när man va ute o åkte med farsan har naturligvis satt sina spår,att en sån ska ja med ha när ja blir stor!
O nu har jag det,ja kan säga idag att jag e hur nöjd som helst med denna maskinen förbannat kul att gasa med på lands/motorväg men jekligt trög när det svänger.
Den e inge jobbig o åka långt med tycker ja,e 1,84 o ganska fet :hihi
prestanda finns det gott om tyckte jag de första veckorna nu vill ja ha den med turbo.vågade bara titta på den d första veckorna.
ja pynta 34000 för min som var i mkt bra skick,o hade nästan 5000mil på mätaren.
Har endast provsuttit r1a o gsxr1000 o de känns som o ha en mt5a mellan benen,1100 har du ett tåg beträffande vikt.
E mkt nöjd med min så ja kan varmt rekomendera den.

mkt bra hemsida du har R1100,det räcker med beröm när jag säger att den ligger i mina favoriter :tummenupp

Last edited:
Då var den köpt :yoparty

1991 GSX-R 1100 3200mil, otroligt fint skick, hämtar den på torsdag :D Så #¤#% gött!!!

Fick även krängt av den röda XJ600S:en som stog i garaget (kört den 170 mil sen vi köpte den..bra köp va :huvet ) och den var ja tvungen att sälja eftersom min tjejs bästa polare kallade den för "den lilla jordgubben"..inte så manligt så de var ju bara å ställa av den :arsele

Tack för alla era inlägg å tips, jäkligt värdefullt :-)

/Micke - numera hårig R ägare istället för jordgubbsåkare

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...