GSX-R 1100 prestanda

Jag har aldrig haft nån riktig hoj (förutom 125dt/rm,250yz,400xr) förrens denna sommaren då jag inhandlade mig en suzuki gsxr1100-93a!
Har aldrig någonsin kört något av denna kalibern,men har man ha begär så har man.
Tog den ut på en pytteliten provsväng när ja skulle köpa den o skulle naturligtvis försöka vända på en grusväg i uppförsbacke,det gör jag aldrig om.... tung som satan är den så det e tur att man e stark :tummenupp
Alla minnen från att man vart liten o det rullat upp sånna här hojar med bilbakdäck vid rödljusen när man va ute o åkte med farsan har naturligvis satt sina spår,att en sån ska ja med ha när ja blir stor!
O nu har jag det,ja kan säga idag att jag e hur nöjd som helst med denna maskinen förbannat kul att gasa med på lands/motorväg men jekligt trög när det svänger.
Den e inge jobbig o åka långt med tycker ja,e 1,84 o ganska fet :hihi
prestanda finns det gott om tyckte jag de första veckorna nu vill ja ha den med turbo.vågade bara titta på den d första veckorna.
ja pynta 34000 för min som var i mkt bra skick,o hade nästan 5000mil på mätaren.
Har endast provsuttit r1a o gsxr1000 o de känns som o ha en mt5a mellan benen,1100 har du ett tåg beträffande vikt.
E mkt nöjd med min så ja kan varmt rekomendera den.

mkt bra hemsida du har R1100,det räcker med beröm när jag säger att den ligger i mina favoriter :tummenupp

Last edited:
Då var den köpt :yoparty

1991 GSX-R 1100 3200mil, otroligt fint skick, hämtar den på torsdag :D Så #¤#% gött!!!

Fick även krängt av den röda XJ600S:en som stog i garaget (kört den 170 mil sen vi köpte den..bra köp va :huvet ) och den var ja tvungen att sälja eftersom min tjejs bästa polare kallade den för "den lilla jordgubben"..inte så manligt så de var ju bara å ställa av den :arsele

Tack för alla era inlägg å tips, jäkligt värdefullt :-)

/Micke - numera hårig R ägare istället för jordgubbsåkare

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...