Gsx-r 1000

det diskuterades ju i tråden som jag gjorde i våras om dyra begpriser, och alla tyckte ju det var helt ok priser då gixxrarna helt enkelt är bäst, dom är värd det, spec om man hittar en fräsch lågmilare. punkt.
:rock

Vad bör man ge för en 03a?

Om det är i bra skick skulle jag inte ge mer än 40k.

Hade en K6:a som jag köpte för 2år sen och då gav jag 55K, fattar inte varför K3-K4 ägare tror de har guldhojar med dessa fantasi priser.

Om det är i bra skick skulle jag inte ge mer än 40k.

Hade en K6:a som jag köpte för 2år sen och då gav jag 55K, fattar inte varför K3-K4 ägare tror de har guldhojar med dessa fantasi priser.

Dem begär som sagt 56, Ska ska ringa dem imorgon. Men ska försöka få ner till under 50 och ett ställ på köpet ;) Sen har dem 1 års garanti, tror ni det gäller liksom allt? dvs att om i augusti så hoppar växlarna ur eller ngt. Så fixar dem eller?

Herregud vilka priser. 58k för en nio år gammal hoj.
Tag sen jag kollade begagnatpriser så blev chockad nu när jag gick igenom blocket lite snabbt.
45 000 tycker jag mer är rimligt men som sagt är lite out of date när det gäller prissättningen.

man måste ju alltid ha ett övre å ett nedre pris, själv betalar jag hellre mer för en lågmilare i nyskick än ett lik som gått 4-5000mil. å den skillnaden kan ju utan problem vara 10-15.000kr på samma årsmodell.
Stora servicen kostar en del, däck, drivpaket. En annan sak att tänka på att dagen man ska sälja så är det enklare att få sålt en som är fin med

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman