Grymt bra körning idag! (16/4)

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Kanonkul körning idag. Mera sånt här grabbar!

För er som inte var med så åkte vi på massa konstiga, kurviga och grymt roliga vägar som finns på vår resa mot Göteborg som vi satt som mål.

Vi åkte bara småvägar. Till Ljungskile vidare ner igenom kålhättan (osäker på stavning, men det uttalas nog så...) mot svanesunds färgeläger. Sen kom vi till slut mot kungälv -> säve -> älvsborgsbron och in i Göteborg. Där käkade vi på Café Garbo (bilder kommer) för att sen ge oss av mot Lilla edet -> Backamo -> Ljungskile och hem igen... Jag tror det blev ungefär 20 mil...

Som sagt, kanonkul körning...
 

Bifogat

  • 01.jpg
    01.jpg
    101.4 KB · Visningar: 79
  • 02.jpg
    02.jpg
    125.3 KB · Visningar: 71
  • 03.jpg
    03.jpg
    121.8 KB · Visningar: 96
  • 04.jpg
    04.jpg
    75.6 KB · Visningar: 92
  • 05.jpg
    05.jpg
    73 KB · Visningar: 81
  • 06.jpg
    06.jpg
    117.1 KB · Visningar: 79
Last edited:
Fan va kul :tummenupp den vägen mellan lilla edet och backamo är fin.
bara 55 dagar kvar till djävulen släpps lös(korttet tillbaks)
då ska jag oxå va med och race_a :banana
 
Binnike_Swe skrev:
Fan va kul :tummenupp den vägen mellan lilla edet och backamo är fin.
bara 55 dagar kvar till djävulen släpps lös(korttet tillbaks)
då ska jag oxå va med och race_a :banana
Men en av de roligaste vägarna var ju kålhättevägen... Grymt bra. Fast det var massa bra vägar idag. Jag är nästan salig av lycka över dagens körning...
 
Hänger på nästa gång! Har inte fått bensinpengar av Emelie så jag kan inte köra... :tomten

Vem är "the mama" på kortet?
 
Ja det var en bra tripp! Lagom lång, gott väder, härliga vägar och en del goa gubbar. :tummenupp
Ska inte glömma kortet nästa gång, så man kan vara med på hemvägen också... :kocko
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top