grymmaste ungen på nätet

Maxxi skrev:
2592168 Är det bara jag som har en fördom mot folk som skrattar hysteriskt och länge åt något som egentligen inte är roligt. Det finns folk som nästan skrattar hysteriskt pga nervositet. Jag har en fördom att dessa människor är lite korkade och ofta lite ointeligenta. Tyvärr så verkar det stämma i de flesta fall.
ja är man korkad är man troligen ointelligent.

Seriöst låter ju som ett astma anfall..

Last edited:
Jag håller med Werzion..jag fräste yoghurten genom näsan av skratt (eftersom jag envisas med att äta frulle framför datorn:mad: skall ni göra detta så rekomenderas inte fruktyoghurt:näsblod ).

Jag får ibland hysteriska skrattanfall där jag skrattar tills tårarna sprutar..och det GÅR inte att sluta. Dock är det något som utlöser det..om ofta något litet fjantigt. Och JA Maxxi..jag ÄR inte det skarpaste verktyget i lådan så du har nog rätt:rolleyes:

Ungen borde nog ta lite Brikanyl dock...;)

Last edited by a moderator:
Maxxi skrev:
2592168 Är det bara jag som har en fördom mot folk som skrattar hysteriskt ..... Tyvärr så verkar det stämma i de flesta fall.

Det där säger nog mer om dig än om folk som skrattar hysteriskt.

Finns gott om skarpa killar och tjejer som kan har riktigt roligt... Finns gott om tröga människor som ser ner på andra för skitsaker..

även jag kan få skrattattacker - ofta för riktigt små, iprincip okomiska saker, och sen kan jag inte sluta skratta, som om jag fortsätter skratta bara för att jag skrattar.
men jag klagar inte på det, är bara otroligt roligt (sen visst finns det mindre bra tillfällen att få dessa attacker)

nu har jag funderat på detta i nästan ett dygn... vad tusan heter hunden i den där tecknade serien som skrattar så där hesaktigt så som ungen skrattar ibland? (serie som gick på cartoon network när man var liten)

*morr* t.o.m varit inne på cartoonnetwork.se men serien fanns inte kvar... i sången till serien så sjunger dom "stoppa duvan" x10 typ :)

Maxxi skrev:
2592175 Du och kawakex är bara för mycket, ursäkta påhoppet men jag klarar verkligen inte av dig. Du framstår alltid som ett rikspucko i mina ögon:huvet

:tummenupp

Har tryckt på ignore för längesen så man slipper läsa vad han skriver.

Added November 01, 2006
Views: 1,783,990

Fy fasiken va populär!

Skön unge

Werzion skrev:
2593834

nu har jag funderat på detta i nästan ett dygn... vad tusan heter hunden i den där tecknade serien som skrattar så där hesaktigt så som ungen skrattar ibland? (serie som gick på cartoon network när man var liten)

*morr* t.o.m varit inne på cartoonnetwork.se men serien fanns inte kvar... i sången till serien så sjunger dom "stoppa duvan" x10 typ :)
Stoppa duvan heter väl serien?
jag kollar på norsktalande "stoppa duvan" här, senast var igår :tummenupp:)

Werzion skrev:
2593834 även jag kan få skrattattacker - ofta för riktigt små, iprincip okomiska saker, och sen kan jag inte sluta skratta, som om jag fortsätter skratta bara för att jag skrattar.
men jag klagar inte på det, är bara otroligt roligt (sen visst finns det mindre bra tillfällen att få dessa attacker)

E det denna?
DMlogo.gif

Hade aldrig hört det svenska namnet innan men hittade det här :http://sv.wikipedia.org/wiki/Stoppa_duvan!

http://www.hotink.com/wacky/dastrdly/
kul serie!!

Det var om det på Mittnytt nu ikväll.
Ungens mormor ska tydligen vara från Västernorrland :) :intressepil

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu