grymmaste ungen på nätet

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk

fyra dagar på nätet och redan över 4500 kommentarer, RESPEKT!

grymt för ungen att se denna filmen om 15-20 år - kanske rent av visa upp för en framtida flickvän :rolleyes:

(ber om ursäkt om det redan skapats en tråd gällande denna filmen, hittade ingen och sökfunktionen på forum är ju som alla vet inte det bästa)

Vilken söt unge....

Man kan inte låta bli att dra på smilbanden när man hör ett sånt där garv....

1. Hahahahahahahahaahahahahah.

2. Plong.

3. Goto 1.

:tummenupp

Jag säger som Borat. Did you parents live near a nuclear plant:D

Werzion skrev:
2592141 jag garva med/åt ungen så det rann tårar:gnissla :D

Min dotter kan fortfarande få såna där skrattanfall ibland... Hon är snart 3 år. Svårt att hålla sig för skratt när man har en unge som sitter och gapskrattar åt ingenting....

Rf Racing skrev:
2592159 Ja har en syster som är 16 som får sånna :va

Jag kan också få rediga skrattanfall fast då skrattar jag ju åt nån eller nånting... inte bara sådär ändå...

Är det bara jag som har en fördom mot folk som skrattar hysteriskt och länge åt något som egentligen inte är roligt. Det finns folk som nästan skrattar hysteriskt pga nervositet. Jag har en fördom att dessa människor är lite korkade och ofta lite ointeligenta. Tyvärr så verkar det stämma i de flesta fall.

AndreasNo skrev:
2592169 jag har egentligen inte tid för jag jobbar o va inte ens inloggad, men måste ta mig tiden och logga in för o hålla mitt rykte på topp :D

Har du nån bild, e hon singel? :D :D :rolleyes:
Du och kawakex är bara för mycket, ursäkta påhoppet men jag klarar verkligen inte av dig. Du framstår alltid som ett rikspucko i mina ögon:huvet

AndreasNo skrev:
2592169 jag har egentligen inte tid för jag jobbar o va inte ens inloggad, men måste ta mig tiden och logga in för o hålla mitt rykte på topp :D

Har du nån bild, e hon singel? :D :D :rolleyes:

haha du är inte lite gammal?

Maxxi skrev:
2592168 Är det bara jag som har en fördom mot folk som skrattar hysteriskt och länge åt något som egentligen inte är roligt. Det finns folk som nästan skrattar hysteriskt pga nervositet. Jag har en fördom att dessa människor är lite korkade och ofta lite ointeligenta. Tyvärr så verkar det stämma i de flesta fall.

Skrattar ofta, länge och ibland också hysteriskt åt olika saker. Kanske roligt i mina ögon inte är det i dina.
Nervös blir jag sällan men när jag blir det är det ofta tystnaden som märks.
Korkad och ointelligent..?? Hmmm tjaaa varför inte, jag lär väl inte få nåt nobelpris i fysik direkt men jag har ett himla roligt liv.... :tummenupp

Kia skrev:
2592275 Skrattar ofta, länge och ibland också hysteriskt åt olika saker. Kanske roligt i mina ögon inte är det i dina.
Nervös blir jag sällan men när jag blir det är det ofta tystnaden som märks.
Korkad och ointelligent..?? Hmmm tjaaa varför inte, jag lär väl inte få nåt nobelpris i fysik direkt men jag har ett himla roligt liv.... :tummenupp
:tummenupp Du förstår nog inte riktigt vad jag menar.

Maxxi skrev:
2592175 Du och kawakex är bara för mycket, ursäkta påhoppet men jag klarar verkligen inte av dig. Du framstår alltid som ett rikspucko i mina ögon:huvet

Hah, ja som sagt, tog mig faktiskt tid att logga in o allt bara för o kunna skriva sådär o hålla uppe mitt rykte, så det kaaan va själva meningen med det hela att jag ska framstå som ett rikspucko..men de nog lite svårt att förstå.. :va

lasse kongo skrev:
2592214 haha du är inte lite gammal?

äääsch, nån här som startat en tråd om nå 30-taggare, massa mer år där emellan ju :D.. så de funkar nog.. :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...