Grusköra

sp33dy

Svärmorsdrömmen.
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
WR450, DB7
Finns det några som pysslar med grusköra i uddevalla/lysekil/orust-området?
Precis skaffat ny moppe, hade varit nice med lite sällskap i skogen :)

Häls
Niklas

Det är inte så många av oss här som kör moped :D

:hojcbr är lite klumpig i skogen annars hade jag följt med :tummenupp

sp33dy skrev:
2686123 Finns det några som pysslar med grusköra i uddevalla/lysekil/orust-området?

Häls
Niklas

Du har nog kommit fel, adressen till siten är www.SPORTHOJ.com :tungan

Last edited:
vi är några som kör fiddy...:tummenupp men jag antar att du menar stor cross

Valpen skrev:
2696351 vi är några som kör fiddy...:tummenupp men jag antar att du menar stor cross

vart kör ni fiddy då? borde det inte vara ganska roligt att köra fiddy i dynamitbacken på den dära lilla banan?

kieL skrev:
2696501 vart kör ni fiddy då? borde det inte vara ganska roligt att köra fiddy i dynamitbacken på den dära lilla banan?

jo vi har allt kört där och på en gammal egen gjord crossbana i skogen i henån. Men nu har vi inte kört på ett tag, det är ju så j-la mycket vatten överallt..

Valpen skrev:
2698952 jo vi har allt kört där och på en gammal egen gjord crossbana i skogen i henån. Men nu har vi inte kört på ett tag, det är ju så j-la mycket vatten överallt..

åhfan. körde ganska mycket där när man hade moppen. nu har dock hojen fått tugga en del grusbus runtomkring bjursjön.

Har både kört enduro hojen och fiddyn vid dynamit backen :tummenupp
Jävligt sjyssta stigar runt bjursjön, man får se upp för alla MTB fans bara:arsele

Zonic skrev:
2699368 Har både kört enduro hojen och fiddyn vid dynamit backen :tummenupp
Jävligt sjyssta stigar runt bjursjön, man får se upp för alla MTB fans bara:arsele

jaa fan. eller gamla kärringar som är ute och går stavgång. eller varför inte nån gubbe som är ute på en joggingrunda.. haha.

det dyker alltid upp något oväntat runt hörnet.. så det gäller att inte ligga på för mycket sladd i svängarna :yoparty

jasså zonic du kör fiddy också, vad har du för maskin då? Blir det inte massa gnäll om man kör vid Bjursjön?

jasså zonic du kör fiddy också, vad har du för maskin då? Blir det inte massa gnäll om man kör vid Bjursjön?

näää. faktiskt inte.. det finns ju massor småvägar upp igenom. och folk måste ju acceptera att man kör någonstans..

det enda stället jag har kört på i närheten då folk dampat är på lelången, från sjukhuset bort mot bjursjön, den första delen.. där det är rätt tätbebyggt. bor typ där så det blir transportsträcka när jag skall uppemot bjursjön.

på tal om fiddy? är det så jävla roligt? har aldrig testat.. men man kanske skulle köpa sig en framåt sommaren.

Sålde faktiskt min fiddy nu i sommras :3freak
Ångrar min faktiskt lite, kul leksak som kunde köras även när det inte var barmark.
Hojen jag hade hette db7, bra kvalité för att vara kina hoj:)
Fast nu har jag sett att det finns sjysstare hojar med bättre sving mm för samma pengar, gå in på fiddy.se och kolla om du vill veta vilken som är prisvärd.

Kör man bara lugnt förbi de man möter, så brukar de inte bry sig, speciellt vid hundklubben

Finns det några som pysslar med grusköra i uddevalla/lysekil/orust-området?

Häls
Niklas

tjena brukar köra runt bjursjön eller på bulid
var och körde på bulids militärområde idag ganska ok det var helt folktomt pga stormen

tjena brukar köra runt bjursjön eller på bulid
var och körde på bulids militärområde idag ganska ok det var helt folktomt pga stormen

ok låter schysst, finns där möjligheter för isköra (om nu det någonsin blir kallt igen)?

Ja.. men nu när du sett min hojj bör du genast införskaffa något liknande.. :tummenupp

vi får se vad påskharen kan tänkas komma med i år :tungan

Last edited:
Om man åker upp gamla vägen mot Färgelanda, förbi Fridehem bort igenom. Där finns massa roliga grusvägar. Har kört cross en del där.

Det som är lurigt är att det finns vägbommar lite här o där. Men tar man det lugnt ibörjan så lär mig sig snart vart dom finns. Sedan kan det vara militärer där ibland då det är ett övningsområde. Men det är ytterst sällan.

Sp33dy... jag har hört att isen frusit vid husknuten din.. och att du är i Geilo och raggar småtjejer i lusekofta.. hur känns det? :tummenupp

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026