Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Det var kul så länge det varade för min del...

Styra upp lite bättre imorgon kanske..

Någon som är sugen på att köra och visa lite bra vägar söder om stan i eftermiddag? Som föregående talare sa så är det ju strålande väder idag.

Någon som är sugen på att köra och visa lite bra vägar söder om stan i eftermiddag? Som föregående talare sa så är det ju strålande väder idag.

Jag är på, om det inte blir för sent. Du är ju enligt ryktet mannen med det perfekta "lagom"-tempot :)
Däremot hittar jag inte alls på södra sidan. Finns det ens något mer än Bulten söder om stan? :glömdet

Edit:
Är på för norra sidan kl 13 också. Ju mindre väntande desto bättre.

Last edited:
Haha, det "perfekta lagomtempot" var ett kul uttryck, lät väldigt svensk mellanmjölk på något sätt:hihi

Det finns en del bra vägar på södra sidan, bland annat runt Sorunda och ut mot Torö Även vägen mot skanssundet ska vara bra, men den har jag dock inte kört, till skillnad mot de två förstnämnda. Tyvärr så hittar jag inte "flytande" så det vore bra om någon med bättre kännedom kunde vara med och visa vägen.

Varför vänta 4 timmar? ~13:00 låter ju bra, så kan jag och Maverick möta upp dig i Åkersberga. Sen avfärd = sen hemkomst = sen upp till jobbet på måndag. Norr eller söder kvittar. Bara det inte blir +20 mil, min röv blir helt förstörd av VTRens parkbänk till sadel.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h