Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Nederbörd under natten, morgonen samt förmiddag. Jag siktar på en eftermiddagstur.

Senaste prognoserna från SMHI/YR säger regnfritt resten av dagen. Norra sidan inom någon timme/timmar? Furusund är fint :)

Senaste prognoserna från SMHI/YR säger regnfritt resten av dagen. Norra sidan inom någon timme/timmar? Furusund är fint :)

Låter inte fel. Börja röra sig vid 13-tiden kanske? Lagligt tempo. Vars kan man mötas?

init: Norr om stan blir väl bra :tungan.

Låter inte fel. Börja röra sig vid 13-tiden kanske? Lagligt tempo. Vars kan man mötas?

init: Norr om stan blir väl bra :tungan.

Norr om stan blir bra. Vad gäller mötesplats så får den som bor längst norrut bestämma. Jag menar, du bor söder om stan och jag bor i stan, så för oss skulle ju Shell-macken på Lindhagensplan vara en bra plats (ligger ganska nära Essingeleden), men om k1322 bor norr om stan känns det ju lite onödigt att han skall behöva åka in till stan bara för att åka tillbaka ut igen.

Om k1322 t.ex. skulle bo i norrort skulle vi ju kunna säga mötesplats McDonalds i Hägernäs (om vi antar att vi skall åka åt Furusundshållet).

Om ni åker norrut så möter jag upp (vädret verkar bli bättre norrut jämte söderut/västerut)
Jag är i Riala just nu, perfekt stopp om ni ska till furusund.

Mitt nummer; 0708-438898

Edit;
Jag kan visa några vägar från Finsta, via Norrtälje till Furusund (om ingen annan håller bra koll på slingervägar förstås) men då kanske vi ska mötas vid Ledinge trafikplats?

Last edited:
McD Hägernäs blir bra för min del. Ska vi säga 13:30 eller är det för tidigt? 14:00?

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back