Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Nederbörd under natten, morgonen samt förmiddag. Jag siktar på en eftermiddagstur.

Senaste prognoserna från SMHI/YR säger regnfritt resten av dagen. Norra sidan inom någon timme/timmar? Furusund är fint :)

Senaste prognoserna från SMHI/YR säger regnfritt resten av dagen. Norra sidan inom någon timme/timmar? Furusund är fint :)

Låter inte fel. Börja röra sig vid 13-tiden kanske? Lagligt tempo. Vars kan man mötas?

init: Norr om stan blir väl bra :tungan.

Låter inte fel. Börja röra sig vid 13-tiden kanske? Lagligt tempo. Vars kan man mötas?

init: Norr om stan blir väl bra :tungan.

Norr om stan blir bra. Vad gäller mötesplats så får den som bor längst norrut bestämma. Jag menar, du bor söder om stan och jag bor i stan, så för oss skulle ju Shell-macken på Lindhagensplan vara en bra plats (ligger ganska nära Essingeleden), men om k1322 bor norr om stan känns det ju lite onödigt att han skall behöva åka in till stan bara för att åka tillbaka ut igen.

Om k1322 t.ex. skulle bo i norrort skulle vi ju kunna säga mötesplats McDonalds i Hägernäs (om vi antar att vi skall åka åt Furusundshållet).

Om ni åker norrut så möter jag upp (vädret verkar bli bättre norrut jämte söderut/västerut)
Jag är i Riala just nu, perfekt stopp om ni ska till furusund.

Mitt nummer; 0708-438898

Edit;
Jag kan visa några vägar från Finsta, via Norrtälje till Furusund (om ingen annan håller bra koll på slingervägar förstås) men då kanske vi ska mötas vid Ledinge trafikplats?

Last edited:
McD Hägernäs blir bra för min del. Ska vi säga 13:30 eller är det för tidigt? 14:00?

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h