- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Jag leder gärna en körning på norrsidan nån torsdag framöver, kanske nästa tors om vädret är ok?![]()
Om du fixar rabarberpaj så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag leder gärna en körning på norrsidan nån torsdag framöver, kanske nästa tors om vädret är ok?![]()
Om du fixar rabarberpaj så!
Har bara hunnit med tråkiga långkörningar hitintills och är sugen på åka ut på lördag några timmar och undrar om det är någon som vill följa med. Jag är ganska ny här så super om du/ni vet några bra vägar. Har hojen i sumpan så drar gärna norröver. Inga planer på direkt buskörning...har inte råd med fler fortkörningsböter. Skulle även vilja bli lite säkrare i kurvkörning.
Har bara hunnit med tråkiga långkörningar hitintills och är sugen på åka ut på lördag några timmar och undrar om det är någon som vill följa med. Jag är ganska ny här så super om du/ni vet några bra vägar. Har hojen i sumpan så drar gärna norröver. Inga planer på direkt buskörning...har inte råd med fler fortkörningsböter. Skulle även vilja bli lite säkrare i kurvkörning.

Ja, hur blir det?![]()
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin