Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Ingen som skall ta en morgontur i morgon? Jag och sambon funderar på en lungn tur mellan 08,00-11,00 kanske från skokskyrkogården till vaxholm och hem igen! Vore trevligt med sälskap!


:tummenupp :tummenupp
 

UNIA

Medlem
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Stadshagen
Hoj
Aprilia Tuono
Ja jag fastnar alldrig på bild:va skulle hängt på men ska roa mina döttrar istället:) Ta det lugnt därborta.
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag blev tvungen att hoppa körningen idag. Jag har haft ett litet oljeläckage som retat mig en del :gnissla , så jag beslutade mig för att vända om halvvägs till Skogis idag för att försöka åtgärda detta.
Vill däremot slå ett slag för en körning imorgon...På norrsidan?? Intresserade gör klokt i att säga bu eller bä, så får vi se vad det blir av det hela.

Hoppas ni får det så roligt idag!

Nilax
 

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Söderslätt
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Körning imorgon söndag var ju det vi kommit överens om från början! :confused:

Hade ingen aning om att det var någon körning idag!
Så det var ju trist! :gråta

Vi får väl se imorgon hur det blir!

Norröver var ju det vi hade sagt!

Möte vid MC-Donalds i Upplandsväsby kanske!?

Är inte helt hundra på om jag själv kan men...
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Körning imorgon söndag var ju det vi kommit överens om från början! :confused:

Hade ingen aning om att det var någon körning idag!
Så det var ju trist! :gråta

Vi får väl se imorgon hur det blir!

Norröver var ju det vi hade sagt!

Möte vid MC-Donalds i Upplandsväsby kanske!?

Är inte helt hundra på om jag själv kan men...

Jag är med, vilken tid?

Tack för sällskapet idag, lite kallt men kul bra tempo rolig väg. Vi ses väl i morrn:va
 

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Ort
Skälby
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Tack för den lite kortare turen! MEN jag börjar tycka att det blir lite dyrt med er körning! Nu har jag TAPPAT min mobil för 3:e gången idag!!!! Börjar tappa suget för mobil alltså., vad är meningen med mobil när man inte får ha kvar dem???

Det är tråkigt att jobba!!!
 
Last edited:

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Tack för den lite kortare turen! MEN jag börjar tycka att det blir lite dyrt med er körning! Nu har jag TAPPAT min mobil för 3:e gången idag!!!! Börjar tappa suget för mobil alltså., vad är meningen med mobil när man inte får ha kvar dem???

Det är tråkigt att jobba!!!
Den finns längs vägen strax innan ni stack från oss, det var någon i gruppen som såg nå´t fladdra förbi. Svar kommer snart att komma exakt var det var.....
 

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Ort
Skälby
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Den finns längs vägen strax innan ni stack från oss, det var någon i gruppen som såg nå´t fladdra förbi. Svar kommer snart att komma exakt var det var.....

HA HA HA... det är lite tragikomiskt allt det här med mig och mina mobiler...:rolleyes:

Jag blev tvungen att hoppa körningen idag. Jag har haft ett litet oljeläckage som retat mig en del :gnissla , så jag beslutade mig för att vända om halvvägs till Skogis idag för att försöka åtgärda detta.
Vill däremot slå ett slag för en körning imorgon...På norrsidan?? Intresserade gör klokt i att säga bu eller bä, så får vi se vad det blir av det hela.

Hoppas ni får det så roligt idag!

Nilax


Samlas ni 17 så hinner nog jag kanske mötas upp där med... slutar 16
 
Last edited:

Surfnisse

XLV
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Södertälje
Hoj
CB1000RA + Bandit 1200S
Tack för den lite kortare turen! MEN jag börjar tycka att det blir lite dyrt med er körning! Nu har jag TAPPAT min mobil för 3:e gången idag!!!! Börjar tappa suget för mobil alltså., vad är meningen med mobil när man inte får ha kvar dem???

Det är tråkigt att jobba!!!

Tack för en fin runda idag!:tummenupp
Det är alltid trevligt att träffa lite nya ansikten.
Även om man får väja för mobiler som kommer flygande i 150+:gnissla
Den ligger här någonstans.:D

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx??...171" i="/images/point.png"><t></t></pt></pts>

H/Tommy
 
Last edited:

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
tack all för en grymt trevlig tur idag med MYCKET bra tempo,trevligt folk och grym starthjälp....:tummenupp :tummenupp

jag tycker vi utser tomas till ständig reiseleiter och pm:ar swedie om att byta hans nick till - tomp@tempo eller liknande..:)

hoppar åkning imrron då jag ska hämta sambon och kanske utreda lite startproblem på hojen (eller orkar ni knuffa igång mig säsongen ut...:D )

//dennis
 

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Ort
Southside
Hoj
YZF R1
Grymt roligt idag, håller med dema2: Tomas är försteman i ledet från och med nu:D Tempo var helt perfekt tycker jag...


Tomas och Omega, nästa gång får ni stanna lite närmare varandra så att det blir nån sport:rolleyes: Ska öva på att göra en stoppie så kan vi göra om det nästa gång:D
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
hahaa... ja fan, Omega och jag är ena riktiga pussies! Micke, varför inte köra under en landandes ambulanshelikopter... vi hade ju bara blivit skivad smörgåsmat under rotorn... Fast det var snyggt parerad sladd av dig :tummenupp

Var skitkul idag... fast lite kallt, men det får man ta... Satt ocj tänkte på att vi klarat oss bra från incidenter i år (peppar peppar), förra året var det en hel del småhändelser som rådjurskrockar, avåkningar, påbackningar etc... men i år har vi klarat det bra, hoppas det får fortsätta så!

Kan nog tyvärr inte åka i morgon, hoppas ni får lika trevligt om i dag!
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
tack all för en grymt trevlig tur idag med MYCKET bra tempo,trevligt folk och grym starthjälp....:tummenupp :tummenupp

jag tycker vi utser tomas till ständig reiseleiter och pm:ar swedie om att byta hans nick till - tomp@tempo eller liknande..:)

hoppar åkning imrron då jag ska hämta sambon och kanske utreda lite startproblem på hojen (eller orkar ni knuffa igång mig säsongen ut...:D )

//dennis

Det var du som sa att det fanns många anledningar till att inte köra, där kom en ny :D
 

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Ort
Southside
Hoj
YZF R1
hahaa... ja fan, Omega och jag är ena riktiga pussies! Micke, varför inte köra under en landandes ambulanshelikopter... vi hade ju bara blivit skivad smörgåsmat under rotorn... Fast det var snyggt parerad sladd av dig :tummenupp

Var skitkul idag... fast lite kallt, men det får man ta... Satt ocj tänkte på att vi klarat oss bra från incidenter i år (peppar peppar), förra året var det en hel del småhändelser som rådjurskrockar, avåkningar, påbackningar etc... men i år har vi klarat det bra, hoppas det får fortsätta så!

Kan nog tyvärr inte åka i morgon, hoppas ni får lika trevligt om i dag!

Haha, helikoptern va ju flera meter upp i luften!! Och som såna outlaws vi är så räknande jag ju självklart med att ni inte skulle banga för en landande helikopter :yoparty

Men ja de va en liten miss av mig där:näsblod

det är kanske dags att sluta med gruppkörningarna för i år innan det blir nån olycka...:va Eller så lär jag mig att inte kolla på ambulanshelikoptrar utan på vägen:rolleyes:
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag har fixat oljedroppet :tummenupp !! Ska vi säga 12.30 vid Donken- Väsby imorgon.
 

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Söderslätt
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Är alla på? 12.30 vid Donken- Väsby idag!? :)

Så tar vi oss en tur! :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top