Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Du kan få tro att du hade roligast :D :D :D :D :D ...
Jag vet vilka som hade roligast:7peta

Ähh.. du e bara avis för du inte fick va med å trycka på skojiga knappar, titta på jätteskojig dataskärm och snacka massa skoj jobbsnack, dyka i roliga jobbrelaterade problem, etc :tummenupp Jösses.. bäst jag slutar innan jag eldar igång mej själv igen :)

Nåväl, får jag hojen såld (peppar, peppar) så ses vi nästa år på nåt nytt spännande åk...

Ähh.. du e bara avis för du inte fick va med å trycka på skojiga knappar, titta på jätteskojig dataskärm och snacka massa skoj jobbsnack, dyka i roliga jobbrelaterade problem, etc :tummenupp Jösses.. bäst jag slutar innan jag eldar igång mej själv igen :)

Nåväl, får jag hojen såld (peppar, peppar) så ses vi nästa år på nåt nytt spännande åk...

Ojdå... klart jag blev avis, hade nog hellre vart där istället för... eller..
Hoppas att det går bra att sälja hojjen.

Klart att du ska med på söndag Dr Pepper. Spekulanter är som politiker, lovar runt men håller tunt, fast jag skulle bli glad för din skull om du fick knarren såld, såklart!!
Tipset är ju att kränga den i vår. Som priserna dalar på hojar nu så får man snart två för priset av en. En liten synpunkt från en som är en riktig blocketsnokare.:galen

Nilax83

Vilken kul tur igår, härligt tempo hela vägen. Utmärkt lett Nilax och Tomas. Känns att alla vill få ut det mesta av hojåkningen så här under hösten när det börjar bli mörkt och kallare.

Kul att det dök upp många bekanta ansikten:tummenupp . Någon fler torsdagstur ska vi nog hinna med.

Tack som fan för idag.
Kul att lufta hojen med lite sällskap, kan dock erkänna att jag var så körsugen att jag körde en timma till efter vi skildes åt!

Trevlig helg på er alla!

Adam

Kul att se din nya hoj Adam! :tummenupp

Om du blir allt för trött i ryggen får du väl skaffa en chopperstyre! :D

Last edited:

grymt,då spikar vi det så ser vi vilka som dyker upp,vissa har ju nyligen bytt hoj så dom lär ju vara sugna... om det inte ska installeras tvättmaskiner,krökas på jobbet eller nåt annat... ;)

alltså : Samling skogskyrkogården 12.30 imorron Lördag 13/9 !!!:yoparty

spread the word

grymt,då spikar vi det så ser vi vilka som dyker upp,vissa har ju nyligen bytt hoj så dom lär ju vara sugna... om det inte ska installeras tvättmaskiner,krökas på jobbet eller nåt annat... ;)

spread the word

Bra, men det kan inte finnas så mycket maskiner kvar att installera och tvätten borde vara tvättad vid det här laget :va

spread the word

Hmm... Hatar mitt jobb! är tvungen att jobba kväll. Börjar 13.30-22.00...:huvet

spread the word

Jag är på imorron:tummenupp

Jaha, och vart hade ni tänkt att styra kosan, på ett ungefär??

Ni l A x

Ska försöka snika så att jag kan börja kl. 15.30 alt 16... då kan jag var med en bit ialla fall inna jag vänder om hem:yoparty

Kul, åkte du på att jobba i alla fall?

Om jag inte är allt för morgonseg skall jag försöka dyka upp till 12.30... missade ju torsdags-rallyt för att man é så lojal mot sin trevliga arbetsgivare...

Last edited:
Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...