Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Du kan få tro att du hade roligast :D :D :D :D :D ...
Jag vet vilka som hade roligast:7peta

Ähh.. du e bara avis för du inte fick va med å trycka på skojiga knappar, titta på jätteskojig dataskärm och snacka massa skoj jobbsnack, dyka i roliga jobbrelaterade problem, etc :tummenupp Jösses.. bäst jag slutar innan jag eldar igång mej själv igen :)

Nåväl, får jag hojen såld (peppar, peppar) så ses vi nästa år på nåt nytt spännande åk...
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Ähh.. du e bara avis för du inte fick va med å trycka på skojiga knappar, titta på jätteskojig dataskärm och snacka massa skoj jobbsnack, dyka i roliga jobbrelaterade problem, etc :tummenupp Jösses.. bäst jag slutar innan jag eldar igång mej själv igen :)

Nåväl, får jag hojen såld (peppar, peppar) så ses vi nästa år på nåt nytt spännande åk...

Ojdå... klart jag blev avis, hade nog hellre vart där istället för... eller..
Hoppas att det går bra att sälja hojjen.
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Klart att du ska med på söndag Dr Pepper. Spekulanter är som politiker, lovar runt men håller tunt, fast jag skulle bli glad för din skull om du fick knarren såld, såklart!!
Tipset är ju att kränga den i vår. Som priserna dalar på hojar nu så får man snart två för priset av en. En liten synpunkt från en som är en riktig blocketsnokare.:galen

Nilax83
 

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Kungsholmen Stockholm
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Vilken kul tur igår, härligt tempo hela vägen. Utmärkt lett Nilax och Tomas. Känns att alla vill få ut det mesta av hojåkningen så här under hösten när det börjar bli mörkt och kallare.

Kul att det dök upp många bekanta ansikten:tummenupp . Någon fler torsdagstur ska vi nog hinna med.
 

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Söderslätt
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Tack som fan för idag.
Kul att lufta hojen med lite sällskap, kan dock erkänna att jag var så körsugen att jag körde en timma till efter vi skildes åt!

Trevlig helg på er alla!

Adam

Kul att se din nya hoj Adam! :tummenupp

Om du blir allt för trött i ryggen får du väl skaffa en chopperstyre! :D
 
Last edited:

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp

grymt,då spikar vi det så ser vi vilka som dyker upp,vissa har ju nyligen bytt hoj så dom lär ju vara sugna... om det inte ska installeras tvättmaskiner,krökas på jobbet eller nåt annat... ;)

alltså : Samling skogskyrkogården 12.30 imorron Lördag 13/9 !!!:yoparty

spread the word
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
grymt,då spikar vi det så ser vi vilka som dyker upp,vissa har ju nyligen bytt hoj så dom lär ju vara sugna... om det inte ska installeras tvättmaskiner,krökas på jobbet eller nåt annat... ;)

alltså : Samling skogskyrkogården 12.30 imorron Lördag 13/9 !!!:yoparty

spread the word

Bra, men det kan inte finnas så mycket maskiner kvar att installera och tvätten borde vara tvättad vid det här laget :va
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Ort
Skälby
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
grymt,då spikar vi det så ser vi vilka som dyker upp,vissa har ju nyligen bytt hoj så dom lär ju vara sugna... om det inte ska installeras tvättmaskiner,krökas på jobbet eller nåt annat... ;)

alltså : Samling skogskyrkogården 12.30 imorron Lördag 13/9 !!!:yoparty

spread the word


Hmm... Hatar mitt jobb! är tvungen att jobba kväll. Börjar 13.30-22.00...:huvet
 

Surfnisse

XLV
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Södertälje
Hoj
CB1000RA + Bandit 1200S
grymt,då spikar vi det så ser vi vilka som dyker upp,vissa har ju nyligen bytt hoj så dom lär ju vara sugna... om det inte ska installeras tvättmaskiner,krökas på jobbet eller nåt annat... ;)

alltså : Samling skogskyrkogården 12.30 imorron Lördag 13/9 !!!:yoparty

spread the word

Jag är på imorron:tummenupp
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jaha, och vart hade ni tänkt att styra kosan, på ett ungefär??

Ni l A x
 

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Ort
1köping
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Ska försöka snika så att jag kan börja kl. 15.30 alt 16... då kan jag var med en bit ialla fall inna jag vänder om hem:yoparty

Kul, åkte du på att jobba i alla fall?
 

Boatdrinks

www.Bombrepa.se
Gick med
25 Dec 2007
Ort
30 meter upp
Hoj
Fet-Grisen, 1800cc vansinne
Om jag inte är allt för morgonseg skall jag försöka dyka upp till 12.30... missade ju torsdags-rallyt för att man é så lojal mot sin trevliga arbetsgivare...
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top