Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Ort
Tyresö
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Men onsdagsrundorna á la chicks har ju också gått i graven så var fan är alla nu??? Hmm.. Joooo, slutet av säsongen = alla har parat ihop sig o sitter hemma o myser :huvet

Inte sitter väl du hemma o myser Sanna?? Du e ju jämt ute o far. Är det ok väder så åker jag gärna torsdagskörningen i morgon... Ska du åka Sanna?? :bow
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jag hoppas också på fint väder, regnar det så tvingas jag vara på konferensmiddag med mina kollegor, och det är icke önskvärt! FicKsa VädreT!!
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Inte sitter väl du hemma o myser Sanna?? Du e ju jämt ute o far. Är det ok väder så åker jag gärna torsdagskörningen i morgon... Ska du åka Sanna?? :bow

Nä verkligen inte.. Ingen som vill mysa med mig.. Lika bra det.. Slipper jag gå miste om de soliga dagarna.. brum brum... Självklart körning imorn, måste ju fira att jag slutat jobba natt!!!
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Ja jag tog ju hojen in till stan idag precis när det började regna. Bara kläderna hinner torka lite och det är uppehåll så kikar jag förbi skogis strax efter 18.
 

Johan137

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2010
Ort
Haninge
Hoj
Honda Cbr954RR
Ska möta upp en polare på Rosenhill om 30 min, och vi håller oss nog på södra sidan. Bara att haka på...
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Jag kommer gärna också om det är torrt i luften till dess! Har inte varit med tidigare.

Tack för en trevlig tur :)

Tror jag fick lite uppmärksamhet från en civilare på vägen hem, skall kolla regnummer på filmen nu, annars var det bara någon som tutlurade mig till att göra diverse hmmm undvikande manövrar och ta en omväg hem...
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
På torsdag blir det en runda i lugnt tempo, för oss som vill köra runt och lukta lite på blommorna med körkortet i behåll. Körningen utgår från RAPIDO och leds av Nicke.

Samling 17.45, sedan drar vi iväg 18.00:ich

Hitta till Rapido + lite info

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=246181

Datum: Torsdag 1 September 2011
Samling: Rapido!
Tid:17.45 Fire up 18.00

Resväg: TBD...c:a 2 timmars körning

Jag gillar att skriva mitt nick i listor på sporthoj och tänker nog hänga med på torsdag:

Namn:
1. PSXCARE
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 

snorky_81

z1000
Gick med
28 Jul 2010
Ort
stockholm, söder om söder
Hoj
Suzuki Bandit 1200s -05
Nä verkligen inte.. Ingen som vill mysa med mig.. Lika bra det.. Slipper jag gå miste om de soliga dagarna.. brum brum... Självklart körning imorn, måste ju fira att jag slutat jobba natt!!!

vi kan ju alltid köra hoj å eftermysa efter körningen... det vore fantastiskt att hitta en mc tjej somförstår njutningen med båda delarna ;)

fast det var ju dock ett år sedan nu ;)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top