Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Finns ngn av hojarna på korten kvar efter den här kraschsommaren? Cruellas finns nog, hon är ju SMC-instruktör ...

Haha inte lite sent häller!

Suck... jag vet, sorry! :(
Tur att jag hittade bilderna öht... :tummenupp

Finns ngn av hojarna på korten kvar efter den här kraschsommaren? Cruellas finns nog, hon är ju SMC-instruktör ...

Japp, usch så många kraschar! :(
En bläjd till fr bilden har klarat sig, vet jag... Host, host, trots att jag gjorde mina första staplande körningar med den... :) :tuttar

Nej, den var på södersidan på pålamalmsvägen(jag var med, om än inte vid kraschtillfället) och några bilder ser ut att vara från Donken i Upplands Väsby(norrunda).

bilderna är ifrån nash "kraschrunda" men jag vet inte om jag skulle vilja kalla den det, det va iofs en som gick av duktigt och en annan som åkte ikull lite lätt men det har funnits värre rundor. Jag tror du tänker på när han själv kraschade, men det va inte den här gången.

Kraschen jag tror som är påtänkt är väl den som hände på pålamalmsvägen efter en söderrundas avslut på rosenhill. På din första bild är två inblandade med, kanske därav frågan.

Uhm, kör folk så långsamt att dom trillar omkull mtp att det ska vara "lungt tempo" på turerna? ;)

suck.. fick ju hojen tillbaka till i början av dec.. men strax efer börjar de snöa.. och jag vill bara ut och köra igen:(

Nu händer det ju grejer. Nästa vecka kommer det att vara ljust till kl 20. Prognosen ser i alla fall för tillfället lovande ut.

Ngn som plockat fram hojen och känner för en runda 1/4?

Hojarna är alltid framme men vädret sätter vissa begränsningar. Allt beror på om jag hinner klart med DR'n. (Gaffelolja och höja den till offroadläge igen) Jag har påsklov hela vecka så tanken finns(om vädret tillåter).

Nu händer det ju grejer. Nästa vecka kommer det att vara ljust till kl 20. Prognosen ser i alla fall för tillfället lovande ut.

Ngn som plockat fram hojen och känner för en runda 1/4?

Om solen skiner på oss så åker jag gärna med. Helst 10 plus också. Måste bara köpa nya handskarna på Mc-Boden...

Om solen skiner på oss så åker jag gärna med. Helst 10 plus också. Måste bara köpa nya handskarna på Mc-Boden...

Just nu ser det sådär ut på SMHI's prognos på Torsdag 1/4. Regn till eftermiddagen, sen uppehåll och frågan är om det hinner torka upp.
Långfredagen ser bättre ut.
Det hinner säkert ändra sig.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla