Gruppkörning Norrisdan 12e eller 13e Maj

Första gruppkörningen men inte den sista var riktigt kul :yoparty

Var riktigt kul..:yoparty
Råkade hänga på gruppen som åkte "fort" i slutet, hehe.. Kommer förmodligen att få skaplig träningsverk i nacken i morgon. Kåplös hoj kräver sin man. :banana
Hoppas på fler turer.
Bra att du tog tag i det hela Tig3r och att du fick lite hjälp av de andra trevliga killarna.

Ja, det var härligt idag. Några flugor som dog idag med!
Och vilket väder! Trevligt med både gamla och nya ansikten!

Tack för en trevlig dag/sällskap, vi blev ju ett litet gäng från ATT. :) Framför allt roligt att alla verkar ha hållit sig på hjulen, var ju rätt friskt tempo emellanåt hehe :brinnerup

Som alla andra vill jag tacka för en trevlig dag! Tyvärr har min självbevarelsedrift presenterat sig i form av motardköp. Kommer behöva införskaffa åtminstone en cylinder till om jag ska hänga på hela vägen. Någon som vet var man kan köpa en extra? :4skrika
Bidrar med lite bilder jag också från operation "Omplåstring", mitt på E18, där allt gick GALANT. :tummenupp

På med kemisk metall
311nmso.jpg

Chilla på kemisk metall
x1hhc9.jpg

Tack för en trevlig dag/sällskap, vi blev ju ett litet gäng från ATT. :) Framför allt roligt att alla verkar ha hållit sig på hjulen, var ju rätt friskt tempo emellanåt hehe :brinnerup

Mycket trevlig dag och skoj att bekanta sig med personer av samma intresse, tack allesammans! :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti