Gruppkörning Norrisdan 12e eller 13e Maj

Vi försöker rulla ut typ 12.30-12.40 ca... Vissa skulle ju på ATT så om de blir några minuter sena så kan vi ju vänta in de.

Verkar som att vi blir ett gäng :)

Okej, för jag ska åka kl 12 från Skärholmen till solna, hämta en kompis och byta hoj (till Beachmulles gammla :banana) och sen gasa på till Väsby. Lär vara vid väsby kl 12:35 senast antar jag, så jag hinner med om vi börjar rulla vid 12:40 :tummenupp

Kan inte köra imorn, men för er som ska köra... ta chansen att köra Arlanda TT imorn när det är gratis.
Var sjukt roligt idag! (första gången jag testade banan)

Okej, för jag ska åka kl 12 från Skärholmen till solna, hämta en kompis och byta hoj (till Beachmulles gammla :banana) och sen gasa på till Väsby. Lär vara vid väsby kl 12:35 senast antar jag, så jag hinner med om vi börjar rulla vid 12:40 :tummenupp

Jo.h.an
Har du vägen förbi OK macken vid Telefonplan? (macken vid E4'an och rondellen under E4'an)
Skulle vilja hänga på (om det är ok) men hittar så dåligt norr om stan.

Jag planerar att dra till ATT först och sen möta på donken isf. När lättar ni från donken och vart blir första stoppet om man inte skulle hinna och behöva gasa ikapp:).

Jo.h.an
Har du vägen förbi OK macken vid Telefonplan? (macken vid E4'an och rondellen under E4'an)
Skulle vilja hänga på (om det är ok) men hittar så dåligt norr om stan.

Joda, skulle kunna svänga av där, är där kl 12:10 +- 2min. pmar nr så kan jag smsa när jag åker från skärholmen.:)

Jag planerar att dra till ATT först och sen möta på donken isf. När lättar ni från donken och vart blir första stoppet om man inte skulle hinna och behöva gasa ikapp:).

Flera som verkar planera dra mot Att först därför har jag skjutit fram samlingstiden lite.. Bästa skulle va om ni som ska till Att snackar ihop er här eller där och sen meddelar mig på tel. när ni åker därifrån.. Lr iaf typ 12.10-12.20 så jag vet vilken tid det tar för er.. För er som ska till ATT Pma mig så får ni mitt nr...

Flera som verkar planera dra mot Att först därför har jag skjutit fram samlingstiden lite.. Bästa skulle va om ni som ska till Att snackar ihop er här eller där och sen meddelar mig på tel. när ni åker därifrån.. Lr iaf typ 12.10-12.20 så jag vet vilken tid det tar för er.. För er som ska till ATT Pma mig så får ni mitt nr...

Samåkning från ATT till Väsby Donken?

1. VenCe
2. Fighter (?)
3.
4.
5.

Kan inte köra imorn, men för er som ska köra... ta chansen att köra Arlanda TT imorn när det är gratis.
Var sjukt roligt idag! (första gången jag testade banan)
Kul och omkörningsförbud har jag svårt att få in i en och samma mening. Om man inte är totalt grön på motorcykeln möjligtvis...

Är de nån som ska på ATT innan gruppkörningen från södra sidan? kanske samåka från tex skogis :) Måste ta chansen att prova bana eftersom jag inte gjort de ännu. Grymt att så många är sugna på gruppkörningen :D. Bra initiativ Tig3r

Samåkning från ATT till Väsby Donken?

1. VenCe
2. Fighter (?)
3.Tooni (?)
4.Try (?)
5.R1 wannabe
6.

Väsby-Markim-lunda-gottröra,gottröra-frösunda-ekskogen-brottby-riala-mot bergshamra-osv kanske mot rånäs

Väsby-Markim-lunda-gottröra,gottröra-frösunda-ekskogen-brottby-riala-mot bergshamra-osv kanske mot rånäs

Vet inte exakt alla namnen å sånt, men det är i princip den rundan jag tänkte på .. Från väsby vanliga vägen till gottröra macken, liten paus.. sen från gottröra sen vänster efter nån km lr så... sen massa bakvägar så man tillslut hamnar vid typ ett cafe mellan rimbo och husbysjuhundra.. liten paus där ... sen mot husbusjuhundra typ sen höger i t-korsning, sen vänster så man kommer mot riala bergshamra... sen efter bergshamras fina kurver vända å tbax sen mot roslagstoppet så kommer de flesta behöva tanka sen åkersberga - bogesund och avsluta på vaxholm... haha.. så sjuuukt dålig förklaring men du kanske fattar :P :D

Kanon väder blev det idag..Ska se om jag kan en kompis båge så kommer jag oxså. :D
Fan man borde skaffa sig en reservervhoj el 2,nåja det får man göra när man vinner på lotto. :banana

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla