Gruppköp trikåer till tortyrjenget

Den där tjenner jag igen, har inte en sån varit med i nån film? Typ Batman returns eller nåt, fast det var kanske en anka, eller svan. :va

Jo, det var väl Arnold som åkte någon is-grej eller om det var Jokern eller vad det var i någon film.
Fan vad dåliga de är, förutom de senaste dårå.

Synd att ursprungstråden låstes. :(
Hann i alla fall läsa följande rysligt pinsamma citat:
kul han lär ha då han kommer ut...finns nog endel som väntar på honom...

Jä rajt, för det är jätteofta som någon råkar illa ut i Sverige när vår nedrigt fega allmänhet får reda på vad den gjort.

Jag ratsit:ade lite personnummer som jag hittade på kriminellt.com när den var het i vintras, bl.a. en från mina hemtrakter dömd sexbrottsling. Konstigt nog så bor folk kvar, våran jete farliga llmänhet är nog inte så aggressiv ändå. :hihi

Om någon bad ass är intresserad så kan jag gärna skicka över några personnummer och adresser till riktigt läbbigaa brottslingar, vart ska jag skicka dem och vad ska ni göra? :lol

Skänk mig all utrustning och jag skall föreviga Era drömmar som den sanna Gunvald Gunners superhjälten.

Skänk mig all utrustning och jag skall föreviga Era drömmar som den sanna Gunvald Gunners superhjälten.

I en stuga någonstans i mörkaste småland sitter Seriemördarconny och smuttar på en Sofiero för att fira permisen. Då hör han hur det knastrar på infarten och ger sig ut med en 30-06 för att se vad det är om. Ett litet, gult amfibiefordon anländer i moderat tempo och bakom spakarna sitter en rädd yngling i kroppsstrumpa, utanpåliggande kalsonger samt för kort mantel med en stekspade i högsta hugg.

:D

I en stuga någonstans i mörkaste småland sitter Seriemördarconny och smuttar på en Sofiero för att fira permisen. Då hör han hur det knastrar på infarten och ger sig ut med en 30-06 för att se vad det är om. Ett litet, gult amfibiefordon anländer i moderat tempo och bakom spakarna sitter en rädd yngling i kroppsstrumpa, utanpåliggande kalsonger samt för kort mantel med en stekspade i högsta hugg.

Glöm ej ack de så feta glasögonen! :foureyes

:rofl

Conny sörplar nöjt på sin Sofiero, krossar burken mot pannan på erkänt kåkfararmanér innan han glatt utbrister:

- Fan, tänk att Pizza express kör ut även i Småland!

ahahahah jag kissar på mig.
Ingen fara! Kapten Filling är på väg med blöjs!
rump2.jpg

Ja jilar ju inte listor men åkejrå.

1. Markus
2. Halogen
3. 999. Gunvald
4. Korvgubbe
5. Solid snake

Lystring Gunvald Gunners!

Vapenbröder, hör upp!
Jag har just sett en reklamfilm för Unicef som Gunvald a.k.a Mikael Persbrandt deltar i.

Ja ni såg rätt, Unicef! Det är ju ingen tuffingstämpel att ge ris till små eländiga barn direkt, Gunvald Gunners ska bara slå och sparka och tortera, inte hjälpa eländiga barn!!!!!!11

Vad gör vi, låtsas som inget hänt eller kallar till distriktsmöte ang ev namnbyte?

Vapenbröder, hör upp!
Jag har just sett en reklamfilm för Unicef som Gunvald a.k.a Mikael Persbrandt deltar i.

Ja ni såg rätt, Unicef! Det är ju ingen tuffingstämpel att ge ris till små eländiga barn direkt, Gunvald Gunners ska bara slå och sparka och tortera, inte hjälpa eländiga barn!!!!!!11

Vad gör vi, låtsas som inget hänt eller kallar till distriktsmöte ang ev namnbyte?
Risterapi?

hansscheikeabrun_1218432926.jpg

Ja jilar ju inte listor men åkejrå.
1. Markus
2. Halogen
3. 999. Gunvald
4. Korvgubbe
5. Solid snake
6. Badger

Vapenbröder, hör upp!

Gunvald har premiär idag med sin nya rulle, så tuffingstämpeln hålls förhopningsvis intakt

Last edited:
Gunvald har premiär idag med sin nya rulle, så tuffingstämpeln hålls förhopningsvis intakt

Kan inte den där jävla tönten Persbrandt gå och få håmårejder? Inget ont om skåpdespelare men hallå, vi vet alla vilka som var dramamongon i gymnasiet. Går aldrig att kombinera med tuffingattityd, varför sväljer media att en jävla teatertönt ska spela Allan? Jag vet ingen som höll på med drama som jag inte hade vågat mula när som helst under hela min skoltid. :fakta

Vad kommer här näst, Ernst Billgren som farlig mc-bråtsling?

Apropå det, alla mjukistårterare - varför vill de aldrig tårtera de organiserade brottslingarna som med berått mod sprider skräck, död, elände, droger, prostitution, utpressning? Nej, de vill istället se ut som gangstrarna när de ger sig efter ynkliga mentalstörda brottslingar som sparkat en katt. :lol

Jag börjar verkligen gilla det här Gunvald Gunners, i fas2 skall vi fan konfrontera varenda hårding med vad de egentligen gjort för att stävja brottsligheten sedan de gick ut sina yrkesförberedande jumnasieprogram.

Jag tycker ni ska ha ninja-skills, som de här grabbarna.
Shinobi Warrior Crime Fighters!!!1111

:rolleyes:

[YOUTUBE-ID]VR-f7sEcpTU[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...