Gruppköp trikåer till tortyrjenget

Jag kan se vår hjälte och frontfigur framför mig redan.

segway.jpg

Soundtrack? Vad spelas när Gunvald Gunners anfaller elakingar med kettingar och taggtråd?

Liknar mest en studentorkesterledare - jag har vaga minnen av sådant från min studietid... :fyllo

Fast då ska det egentligen vara ännu mer krimskrams.

Men Idi var grymmare på att tårtera!!:fakta

Benny-hillmusiken är aldrig fel!

Så rätt!:yoparty

[YOUTUBE-ID]nWmnamgi7OY&feature=PlayList&p=155CBEDAE142223D&index=9[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Erkänn att du har det klippet sparat bland favoriterna då det alltid may come in handy.

Inte sparat än :gnissla
Men det vore så nice och handy att kunna lira som mannen med det nöjda självgoda leendet! Tänk bara om polisen tar en för ngt förargelseväckande man hittat på på fyllan en lördagskväll. Då, när man sitter där i baksätet på piketbussen, ångerfullt betraktandes sina bojade händer i knäet och kaliserna i framsätet tror att det värsta är över.

Ja då kan man plötsligt skina upp: "Nämen titta, mina händer når ju varandra!". Så sättar man igång och lirar som mannen i filmen, heeeeela vägen till polistationen. Vad sjukt trötta konstaplarna skulle bli! :)

Last edited:
:lol
Jag förevigar med en bild, nog för att den där stå osåld i några somrar till men man vet ju aldrig.

Nä jag ska fan tjöpa! Den har två spakar, vad kan de vara till för tro? En framåt och en snett bakåt som på de gamla värdelösa sladdstyrda bilarna som någon döskalle på leksakstillverkningen lobbat igenom.

Den där är allt man behöver. Då ska jag köra våldsam landstigning på Havslinge-Grisbad på Värmdö i sommar så fjortisarna flyger all världens väg i ren skräck!

Jag förevigar med en bild, nog för att den där stå osåld i några somrar till men man vet ju aldrig.

Perfekt! Amfibiefordon är ju ett måste för denna elitstyrka, en del tårtyrbehov kan ju uppstå ute på öar och så :tummenupp

Perfekt! Amfibiefordon är ju ett måste för denna elitstyrka, en del tårtyrbehov kan ju uppstå ute på öar och så :tummenupp

Den verkar inte så svår att förstå sig på heller om man kikar in reglagen vilket gör den lättanvänd även i stressiga situationer.

O ja, i Skärgården finns många djurplågare. Ålfiskare, säljägare, kräftburstillverkare. Kommer man med full makaron Lidingövägen ner ska man fan inte behöva byta fordon utan man druttar rätt i drickat från Siljaterminalen och sedan fullt spett till Sandhamn.

Den där tjenner jag igen, har inte en sån varit med i nån film? Typ Batman returns eller nåt, fast det var kanske en anka, eller svan. :va

:confused:

Edit: detta var inte ens off topic, Fatman har ju trikåer. :Bugar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma