Det är inte riktigt klart med alla puckarna, men en liten uppdatering kan vara på sin plats. Jag har fått tag på en hel del och fått hyggliga priser på det mesta. Tyvärr måste jag dela upp puckarna på flera leverantörer. Det finns ingen leverantör som kan täcka alla cyklarna i vår lista. Vissa lev. har puckar till de och de hojarna, en annan lev. har puckar till de och de. Men lev 1:s puckar kräver håltagning för den och den hojen osv. Så då blir det lite pussel. Nedan ser ni resultatet.
Variant 1
Detta är puckarna i det första inlägget. Det är dem jag vill ha och de kostar 325 kr, om vi får ihop 25 set. Priset kan bli lägre om vi får ihop fler beställningar eller om jag lyckas få ner fraktpriset (jag har fått riktigt bra pris på puckarna men riktigt dåligt pris på frakten) Tyvärr finns de inte till så många modeller som det sades till mig från början.
De finns till:
GSXR 600-750-1000, 96-05
R1, 04-05
CBR600F4, 99-04
Variant 2
Detta är puckar till Kawasaki. De är i aluminium. Jag väntar fortfarande på pris för dem . Det är bra om någon av er som vill ha dem kan bistå lite här. PM:a så förklarar jag. Finns till:
ZX9R98->
ZX6R 99-04 (inkl 636)
Variant 3 (inga bilder)
Pris 230 kr! Det är bra (för er alltså) om någon av er som vill ha dem kan sköta hemtagningen av dem. Pris, frakt osv är färdigt. PM:a så förklarar jag.
De finns till:
CBR900
CBR929/954
CBR1000RR kräver håltagning i kåpan
Övriga
Här väntar jag på korrekt fraktpris (fick av misstag pris på inrikespaket i england), priset kan alltså ändras något.
Dessa är inte Delrin, de är i Nylon (”High density”)
Thundercat/Ace/yzf750, ca 425 kr
Bandit 600/1200, ca 470 kr
GSXR750/1100 - 87, ca 225 kr
Triumph Daytona*, ca 220 kr
Honda VTR*, ca 220 kr
Ajja, hittade tyvärr inget bättre för er, sorry.
För de nedan finns det gott om puckar – alu och delrin i många färger - men de kräver antingen håltagning, sitter på ”vinkeljärn” eller är rejält dyra. PM:a om det ändå är av intresse.
ZX10R
R6 00-02
R1 02-03
Ni med R1 98-99, PM kommer snart.
* Fästes i kåpskruvarnas skruvhål

Jag hade aldrig vågat använda dem...
Variant 1
Variant 2 men jefla bilder då...