Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Gaaahhhhhhhh..................... kommer dom inte snart :banana . Jag sitter här och väntar, dagarna går hhjuuuuuuu så låååååååågggggnsaaaaaaammmmmmmt :gnissla

Kawwa skrev:
Ligger längre bak i denna tråden om du orkar leta. Jag orkar iaf inte just nu.

Hehe japp vet att det ligger där någonstans men var för lat för att leta själv.

Jag vill ha en men jag kanske e lite sent ute? nån kanske inte betalar in? jag kan va reserv ... :( jag vill ha en :D min polare råkade lova bort den som han lova bort till mig :) jag e ägd! :kocko

Bara jag som fattat fel??

Var någonstans står det att man skall PMa när man betalt in? :confused:
Man skall väl bara PMa om uppgifterna inte stämmer på "BETALDA LISTAN"??

Det står ju "PM:a till Sam OM LISTAN INTE STÄMMER FÖR DIN DEL."

Hoppas att det är lite organiserat när hojarna väl kommer till sverige , så det inte blir så att det rivs å slits i kartonger för att folk ska hitta rätt modell å färg mm. hälften försvinner eller blir skadade och repiga eller nåt ?

man kan ju gissa vad som händer om man släpper in 50 hoj-kåta typer i ett lager fyllt med minimoto-kartonger :galen

föresten är det någon som har räknat hur många som betalt hittills ? :rolleyes:

Aj aj aj, såg R1 kopian på Lunda under sffestivalen... :rolleyes:
Den gick ju skitslött

TA BORT MIG FRÅN INTRESSELISTAN!!! :4skrika

Vill bara meddela att jag försökte räkna dom som betalat men tabbade bort mej vi 315 pocket bikes. Så nu lär jag leta reda på mej själv :hej

Uppdaterat på

www.cuihan.com

Det som står på betalda listan är de som BANKEN har rapporterat till mig. Det dröjer upp till 4 arbetsdagar innan jag har kvitton framför mig. Räkna med att komma upp samma kväll.

Har du betalat över INTERNET, fixa ett kvitto genom banken så jag kan lägga dig på listan.

Ungefär 150 personer har rapporterats till mig genom bankerna. DEt har kommit in ungefär 850 000:- kronor totalt till konton. Intresset var från början c. 550 CIG14 = 1 mille plus c.100 andra hojar till ett värde av c. 250 000:-

Det visar att c 70% av de första intresserade har betalat för sina hojar. Det innebär att vi möjligen tar in fler intresserade för att fylla containers. :tummenupp

Last edited:
fax skrev:
Va vad ???? en sån som vi ska köpa ??? vad vad berätta :hihi

Japp, hojjen som likar r1: an fick vi se på Freestylefestivalen. 402 meter avverkades på mer tid än vad man orkar räkna till :gnissla

Jag tror att det var en LY-CIG12, men jag är inte helt 100.

Sam skrev:
Uppdaterat på

www.cuihan.com

Det som står på betalda listan är de som BANKEN har rapporterat till mig. Det dröjer upp till 4 arbetsdagar innan jag har kvitton framför mig. Räkna med att komma upp samma kväll.

Har du betalat över INTERNET, fixa ett kvitto genom banken så jag kan lägga dig på listan.

Ungefär 150 personer har rapporterats till mig genom bankerna. DEt har kommit in ungefär 850 000:- kronor totalt till konton. Intresset var från början c. 550 CIG14 = 1 mille plus c.100 andra hojar till ett värde av c. 250 000:-

Det visar att c 70% av de första intresserade har betalat för sina hojar. Det innebär att vi möjligen tar in fler intresserade för att fylla containers. :tummenupp

Börjar bli lite orolig att min betalning muppade sig på något viss, satte in på $ kontot(men använde föreningsparbanken), de har inte skickat tillbaka pengarna till mig än så de borde ha kommit in. Satte in dem den 26 så det har gått ganska många dagar. Går och kollar på banken imorgon igen.

Hej
Vadå fixa kvitto ifrån banken om du har betalat via Internet ?

Detta begriper jag inte.

Enligt banken skulle jag bara skriva ut betalningshistorik.
Detta skulle vara en godkänt kvitto enligt dom.

Samt du måste ju även se vem pengarna har kommit ifrån.
Då jag har skrivit Namn och personnummer medmera.

Hoppas på svar.
Mvh
Robert

Kricke skrev:
Japp, hojjen som likar r1: an fick vi se på Freestylefestivalen. 402 meter avverkades på mer tid än vad man orkar räkna till :gnissla

Jag tror att det var en LY-CIG12, men jag är inte helt 100.

VA ! Gör dom inte strippen på låga 11:or !! :D

Hallå 3,5 hk, det är leksaker vi beställer inga "riktiga" minimotos. Men med lite enkla moppeknep så har man säkert en 6 hästars motor, samma som på de som dom hyr ut och det räcker för att latja lite på en minimotobana.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back