Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Oblic skrev:
Kom in igår på banken och skulle betala min minimoto och de första
dom sa var "ska du också ha sån där moped?" :gnissla :tungan

:D :D :D :D
Är det sant?!?!?!
HA HA HA HA HA HA... Klockrent!!!
Vi kommer nog hamna med i bankens interna nyhetsblad:
"3000% ökning av utlandsbetalningar
pga av KINAMOPPAR..."

IRON MAN skrev:
Klarar du bara att hålla tempot mitt, så skall du allt få ett race :tummenupp
Du väger lika mycket som Blondies höger ben,så du får nog plocka på dig lite vikter för att det ska bli rättvist. :arsele

Inte heller mitt bankkontor kunde med att sköta betalningen...

De ringde idag och sa att de hade ordnat det genom kontoret i Stockholm och att killen där var måttligt road av alla samtal han fick angående detta.

Då har även jag betalt då! Efter betalningen kom en annan kille fram som också jobbade på banken och frågade om jag skulle köpa minihoj via länk på sporthoj :D En liten fråga dock; när jag skulle betala in stog det att banken till iban numret se3680000823960370244618 var SWEDSESS SWEDBANK? Fler än jag som fått det? Betalade via föreningssparbanken, tog 15 min kostade 125kr :)

BillS skrev:
En liten fråga dock; när jag skulle betala in stog det att banken till iban numret se3680000823960370244618 var SWEDSESS SWEDBANK? Fler än jag som fått det? Betalade via föreningssparbanken, tog 15 min kostade 125kr :)
Jag fick precis samma!
Jag pm:a Sam efter betalning och han sa att allt såg ok ut.
Så du kan ta det lugnt och luta dig tillbaka, snart dimper en "kinamoppe" ner
hemma hos dig :tummenupp

Asken skrev:
Inte heller mitt bankkontor kunde med att sköta betalningen...

De ringde idag och sa att de hade ordnat det genom kontoret i Stockholm och att killen där var måttligt road av alla samtal han fick angående detta.

Hehehehe, snart så blir det en 2 veckors kurs för banktjänstemän om hur man sköter en utlandsbetalning :D :D Det blev dyrt för samhället denna grej som vi drog igång här :yoparty :yoparty :yoparty

Kawwa skrev:
Hehehehe, snart så blir det en 2 veckors kurs för banktjänstemän om hur man sköter en utlandsbetalning :D :D Det blev dyrt för samhället denna grej som vi drog igång här :yoparty :yoparty :yoparty

Jag vet inte hur det är med era banker men här i lilla Anderstorp har vi en utlandsavdelning på banken. Dem klarar allt i alla fall :)

Kawwa skrev:

Varför inte betala via bg som SAM uppmanar till på hans sida? Betydligt enklare. :fyllisar

BillS skrev:
Då har även jag betalt då! Efter betalningen kom en annan kille fram som också jobbade på banken och frågade om jag skulle köpa minihoj via länk på sporthoj :D En liten fråga dock; när jag skulle betala in stog det att banken till iban numret se3680000823960370244618 var SWEDSESS SWEDBANK? Fler än jag som fått det? Betalade via föreningssparbanken, tog 15 min kostade 125kr :)

Den utlandsansvarige gjorde en enkel dollaröverföring från mitt konto till sam´s dollarkonto hos föreningssparbanken. gick på 2 minuter när jag var reggad i systemet. Varför gjorde du inte så?

//jaG

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back