Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
davve- skrev:
betalade in i SEK för 5st cyklar tog 250*5 = 1250$ (9618:-) kassörskan visste inte hur man gjorde en utlandsinsättning så hon ringde till banken i bjärum och dom sa att hon skulle sätta in på bankgiro istället, då stod det inte på hemsidan att man skulle betala 1950:- per hoj.. måste jag springa dit igen nu innan måndag och sätta in 132:-?

exakt så gjorde jag också

varty lite för lite för mig med, så jag satte in 250 spänn till

jag är mycket sugen på en, men så slog mig tanken. vad ska jag ha den till? VAR kan jag köra nånstans? Nu när det är 88sidor med inlägg och jag bara läste 2-3st så undrar jag, vilken hoj gäller? priset ligger på $250? något annat man bör veta?

scud skrev:
jag är mycket sugen på en, men så slog mig tanken. vad ska jag ha den till? VAR kan jag köra nånstans? Nu när det är 88sidor med inlägg och jag bara läste 2-3st så undrar jag, vilken hoj gäller? priset ligger på $250? något annat man bör veta?

Försent att beställa så tyvärr...

scud skrev:

Ja, att beställningstiden är ute.

:)

skit, misstänkte att de kunde va så, men ville inte fråga :)
får väl ta in en egen container då :rofl

Men var har ni tänkt köra dem?

Så betalat och klart över internet nu! Hoppas att allt blev som det skulle bara. Håller tummarna för att allt ska gå bra nu! Sam och Marcus, ni ska ha stora creds för detta! Även om jag inte fått minimoton än. hehe :Bugar

*Foxen* skrev:
ni som skulle ha hojjen uppskickad till västernorrland t ex sundsvall, har ni dragit ihop ett gäng som hjälper till med transporten till sundsvall eller ö-sund eller nåt liknande? tråden växer ju så pass jäkla fort så jag årkar inte sitta och leta igenom ett 20-tal sidor... jag bor i alla fall i sollefteå *ca 10mil från sundsvall* om ni är ett gäng så pm:a mej så jag också kan hoppa på isf.. :)

Kolla på hemsidan för betalande personer. Där står postnummer, då kan du PM:a dom.

Ville bara ge dig ett tips eftersom de andra heller inte orkar läsa 20 sidor och då missar ditt inlägg.

scud skrev:
skit, misstänkte att de kunde va så, men ville inte fråga :)
får väl ta in en egen container då :rofl

Men var har ni tänkt köra dem?

Endel har tydligen tänkt att gasa olagligt på allmänväg men det finns lagliga alternativ. Inhägnatområde, gocartbanor både innom och utomhus är det vanligaste alternativen förutom renodlade minimotobanor då förståss.

Det verkar som om det börjat panikannonseras liknande kinamoppar på blocket....säljarna av dessa inser nog att priserna för dessa snart kommer att dumpas när ca 1000 till når landet

RWD skrev:
Det verkar som om det börjat panikannonseras liknande kinamoppar på blocket....säljarna av dessa inser nog att priserna för dessa snart kommer att dumpas när ca 1000 till når landet

Bara idioter dumpar, höj priserna istället eller håll en nivå på 6500:- som dem flesta handlare håller ute i butik.

Såg att det var nytt konto nr(svenskt)!! en jävligt dum fråga skall det fortfarande betalas i dollar då???? :3freak
Tacksam för svar skall pröjsa på en gång!!!!

RWD skrev:

Japp , många kina-moppar på blocket är det :)

KNOX skrev:
Såg att det var nytt konto nr(svenskt)!! en jävligt dum fråga skall det fortfarande betalas i dollar då???? :3freak
Tacksam för svar skall pröjsa på en gång!!!!

Nej inga $. utan priset i skr som står på hemsidan.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back