Nu har man betalt för sina G2 hojar 
Det va som alla andra lite strul, men kille kunde hantera det ganska snabbt
gick tyvär inte att ordna det som utlandinsätning, så det fick bli utlandbetalning med IBAN och SWIFT koder
fick betala 125:- i avgift
men en sak gjorde mig nu förvirrad
när jag skrev upp allt igår kväll, så stog totala priserna i dollar på www.cuihan.com/
så jag tog det totala priset gånger 2 (ska ha 2st hojar), me det överenstämmer inte med den svenska priset som är skrivet i hemsidan .
min hoj kostade i total summa 334$ *2= 668$ / blev 5088,65:- och delar man på den summan så blir det 2544.32:- o i hemsidan står det att en G2 kostar 2650:- st
så nåt stämmer inte
o insättnings avgiften betalade jag separat så det har inget med saken att göra
Är det nåt fel på priserna i hemsidan, eller har SAM räknat på sin bonus direkt ?
Mvh zacka
förvirrad just nu
Det va som alla andra lite strul, men kille kunde hantera det ganska snabbt
gick tyvär inte att ordna det som utlandinsätning, så det fick bli utlandbetalning med IBAN och SWIFT koder
fick betala 125:- i avgift
men en sak gjorde mig nu förvirrad
när jag skrev upp allt igår kväll, så stog totala priserna i dollar på www.cuihan.com/
så jag tog det totala priset gånger 2 (ska ha 2st hojar), me det överenstämmer inte med den svenska priset som är skrivet i hemsidan .
min hoj kostade i total summa 334$ *2= 668$ / blev 5088,65:- och delar man på den summan så blir det 2544.32:- o i hemsidan står det att en G2 kostar 2650:- st
så nåt stämmer inte
o insättnings avgiften betalade jag separat så det har inget med saken att göra
Är det nåt fel på priserna i hemsidan, eller har SAM räknat på sin bonus direkt ?
Mvh zacka
förvirrad just nu
Klart du oxå ska ha en 100cc.