Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Var hos min bror nu och gav har lusidorer för att han skall gå på banken för mig imorrn.
Är hypernervös för att det skall bli nått strul, så hur gör man enklast för att få reda på att pengarna kommit "er" till handa ?

pma mig så jag kan hitta erat svar, att hitta nånting i denna tråden är ju som att leta efter en oskuld klockan 5 på midsommardagens morgon...

Sam skrev:
.

Kan oxå fixas som utlandsINSÄTTNING som var meningen från början. Det kan t.o.m. bli billigare för insättaren.

Mmm, var inne på Handelsbanken och betalade. Det kostade mig 200 kr att få transaktionen utförd :gnissla

Ticko skrev:
Hej Grabbar!
Nu har jag betalat in pengar!
Det är jämt o fint att betala in 250dollar/hoj så att Mac o ev de andra kan få en slant.
4 hojjar 'a 250dollar +350kr i avgift blev = 7946,80kr
Alltså under 2000:-/st ändå, så ge dem som jobbar lite med det också några dollar/hoj.

Har du PM:at Sam om din inbetalning. Kolla på

www.cuihan.com

tuppen skrev:
så om jag har förstått detta rätt så kan jag gå till banken på måndag(för då har min bank kvällsöppet) och betala in, så får du pengarna på en gång?

Om du ligger på intresselistan, ja då kan du betala. Annars har tiden gått ut, tyvärr.

Robban Gpz600R skrev:
Hej

Är det någon här som kan svar på min fråga ?

Jag har reserverat mig på en LY-CIG14A
Vilka färger kan man välja på ?`
På vissa står det OPTION och sedan olika färger att välja på.
Men inte på denna , blir det som på bilden ?
Vad skriver jag isåfall ?`

Hoppas på svar.
Ska betala imorgon eller på Fredag.

Mvh
Robert

Det är en colorcombination Blue/Orange med MASSOR av dekaler på.

Hmmm ja jag får väl försöka ta mej till en bank innan måndag då :rolleyes: blir knepigt men det får väl bli en lååååånglunch från jobbet :hihi

Rackarns tog handelsbanken 200 spänn för att göra jobbet läste jag :gnissla

Vore kul att få veta hur många hojar som ska till respektive städer ungefär och hur många som hittills betalat ? :tungan

Och alla där ute !!!

GLÖM INTE att betala några extra dollars när ni gör insättningen. Överskottet tar MAC och SAM hand om.

Det tycker jag dom är värda !!!!! :yoparty :yoparty :yoparty

El Presidente skrev:
MUHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
:rofl :rofl :rofl :rofl

Klockren kommentar, dagens bästa!
:tummenupp

hehe, försök hitta en i Strömstad på midsommar så skall du få se hur enkelt det är !...
Men jag får försöka få tag på Mac eller vem som nu får in pengarna på sitt konto, blir helt snurr i huvet av denna tråden...

När man kollar på bilderna på 14E, så ser man flera olika modeller av color combination. Ska man ange vilken av dom man vill ha, eller hur funkar det?

det fanns ju en som inte var direkt snygg.

Rackarns tog handelsbanken 200 spänn för att göra jobbet läste jag :gnissla

Vore kul att få veta hur många hojar som ska till respektive städer ungefär och hur många som hittills betalat ? :tungan[/QUOTE]

Föreningssparbanken/telefonbanken tog bara 125 kr tror jag. Dom verkar som sagt inte ha gjort detta förut då dom först sa 40kr sen 90kr för att sen avsluta med 125kr... Men vadå, säkert inte så lätt för dom att alltid veta heller... /

Nu återstår bara den långa väntan.... :( sen :squid :kär :crash The End

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back