Jerry_ skrev:hello.. hur går det med köpet ? finns det platser kvar ? mvh jerry
Nog fullt tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jerry_ skrev:hello.. hur går det med köpet ? finns det platser kvar ? mvh jerry
Tänkte på det.. om det är många som backar ur skulle inte vi som redan har bokat och vill öka antalet på vår beställning? Jag sitter nämnligen i den sittsen att jag gärna skulle ta någon till... Är ju tråkigt som folk bangar ur så en container inte blir full=högre frakt/hoj?Henrik Rosvall skrev:Nu börjar bortförklaringarna komma......![]()
Undrar hur många som kommer att köpa en i sista änden...?
/Henrik
p.s Widlund är du aldrig härinne.....eller är du bara medlem för att få köpa en minimoto???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slynix skrev:Det är uppgifterna om dig osv dvs är detta rätt isf:
Mottagare:
Namn: Kristofer Stiernhufvud
Adress: Gränsgatan 9
Postnummer och ort: 28020 BJÄRNUM
Land: Sverige
Meddelande till mottagaren: Infon om mig o vad jag betalar för..
Kontonummer/IBAN: SE3680000823960370244618
SWIFT-adress: SWEDSESS

kajlyl skrev:Tänkte på det.. om det är många som backar ur skulle inte vi som redan har bokat och vill öka antalet på vår beställning? Jag sitter nämnligen i den sittsen att jag gärna skulle ta någon till... Är ju tråkigt som folk bangar ur så en container inte blir full=högre frakt/hoj?
Henrik Rosvall skrev:Nu börjar bortförklaringarna komma......![]()
Undrar hur många som kommer att köpa en i sista änden...?
/Henrik
på dig 

Precis jag har 2 polare till som vill ha så säg till isåfall så fort som möjligt....Sam skrev:DEt har slagit mig oxå![]()
Slynix skrev:Gött SAM
Jag ska ändra mitt val av GS-311 till LY-CIG14E BLUE
Bara att betala in rätt summa o messa mac eller?
Leon skrev:Kan vi inte göra en "reservlista" för de som beställt men vill ha fler. Så kan du plocka in så många som behövs för att fylla en container. När det är klart lägger du ut listan på de som får köpa fler hojar som i sin tur har x antal dagar på sig att betala in på kontot.
xermi skrev:felet med en reservlista är väl att det hela kommer ta längre tid då?
eftersom det måste inkasseras pengar från alla som är reserver också ( efter den 30 som är sista datum för de som är med på originallistan )
//Jonas
trille skrev:räkna inte med att det blir samma intresse för hojarna då, när alla har läst dom kommande trådarna om vilken skit det är ni beställt!
Och jag vet att det bara är en billig leksak, men jag tror att många tror att detär jämförbart med en "riktig" minimoto från typ GRC.
kajlyl skrev:Tänkte på det.. om det är många som backar ur skulle inte vi som redan har bokat och vill öka antalet på vår beställning? Jag sitter nämnligen i den sittsen att jag gärna skulle ta någon till... Är ju tråkigt som folk bangar ur så en container inte blir full=högre frakt/hoj?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |