Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
ManOwaR skrev:
Jaha, eftersom man missa det här :kocko så undrar jag om nån köpt 1 "för mycket" eller inte vill ha sin, så kan jag hugga den!

snarare att man köpt nån för lite :gnissla

Det kommer säkerligen att finnas en del på blocket i framtiden så håll ögonen öppna bara.
eller så anmäler du dig i den andra tråden här på sporthoj, det är fler som ska ta hem :yoparty

inbetalning ,,

Sam skrev:
Svar JA
Knallar du in den 30 augusti och betalar in är det tillräckligt.
Pengarna kommer direkt in på kontot. Dvs ingen fördröjning att prata om.

Intresselistans turordning gäller, bara pengarna betalas in SENAST DEN 30 AUGUSTI.

Ensak som jag inte fattar riktigt ,, alla pratar om inbetalning före 30 de men de e väll inte klart än hur mycke manska sätta in eller ,,, i så fall hade ja betalt för länge sen :kocko :tungan De kanske finns nån här som e smartare än va ja e som kan förklara ,,,, Häls SPATTEN ," LITE" :död LÄTT SKADAD PGA GASHÄNG PÅ HOJEN

spatten skrev:
Ensak som jag inte fattar riktigt ,, alla pratar om inbetalning före 30 de men de e väll inte klart än hur mycke manska sätta in eller ,,, i så fall hade ja betalt för länge sen :kocko :tungan De kanske finns nån här som e smartare än va ja e som kan förklara ,,,, Häls SPATTEN ," LITE" :död LÄTT SKADAD PGA GASHÄNG PÅ HOJEN

Vi väntar nog med att betala tills det riktiga priset är fastställt så man vet exakt hur mycket man ska betala in :tummenupp

Är det någon som har koll på hur mycket frakten går på om man endast beställer en cig14e helt själv med tex flygfrakt?

Sam har du ringt å snacka med dom än då??
Men när beställer du då?
Skulle vilja ändra en färg på en mini...

//jens

Jens_von_Helvette skrev:
Sam har du ringt å snacka med dom än då??
Men när beställer du då?
Skulle vilja ändra en färg på en mini...

//jens

Det går bra att ändra färg fortfarande.

Silverstone skrev:
Är det någon som har koll på hur mycket frakten går på om man endast beställer en cig14e helt själv med tex flygfrakt?

Du måste beställa minst 5 av en modell för att de ska ta emot en beställning om jag fattat allt rätt. Flygfrakt för 21 kg minmoto och förpackning är nog inte billigt för övrigt.

spatten skrev:

Jag håller med. Ska det vara bet. senast den 30:e? Tycker inte att jag det klart för mig hur mycket som ska betalas in?? :va

Silverstone skrev:

900 USD inkl frakt med DHL EXPRESS... :fyllisar

///Norbert

Känns lite mysko att det ska betalas med sååå kort varsel med tanke på att ett exakt pris inte verkar komma förrän torsdag... om ens då...

Jag menar, den 30'e är på måndag....

Bara min åsikt!

elmgren skrev:
Känns lite mysko att det ska betalas med sååå kort varsel med tanke på att ett exakt pris inte verkar komma förrän torsdag... om ens då...

Jag menar, den 30'e är på måndag....

Bara min åsikt!

Tanken ÄR/VAR att priserna ska komma idag....

Håller med.
Går ju inte om man betalar in samma dag man får info (troligen fre).
Så kommer dem ju tidigast in på tis (annan bank än mottagaren).

Vänligen Niklas.

//fel konto :)

stefan.n skrev:
Håller med.
Går ju inte om man betalar in samma dag man får info (troligen fre).
Så kommer dem ju tidigast in på tis (annan bank än mottagaren).

Vänligen Niklas.

//fel konto :)

Vad menar du med (troligen fredag)?

citerat från pm till sam

vad ska ja sätta in för belopp eller blir det officiellt imorrn?

SAM

Blir officiellt på torsdag/fredag.

Någon som vet om det följer med ett depåställ till varje hoj, eller måste det köpas separat?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!