Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
fi99e skrev:
men asså dedär med att folk ev bara kan få en per beställning tycker jag inte verkar bra. jag beställde inte pga att vi (jag och min m8) tyckte att de vore lättare att ta de på en beställning (inträsse anmälan) med pengar m.m ...
tror de kan vara flera som har gjort samma.
eller hur blir de skall jag lägga in en inträsse anmälan jag också och ta bort den som stog på min kompis?

Edit: sen riskok skulle inte vi kunna köpa delar med i din beställning sen?
även om vi inte beställer via dig asså...

Klart vi fixar delar sen.

Efter första ordern så får man beställa det man vill. Dom vill bara sälja och vi vill bara köpa så det är inga problem

MVH Patrik

Nalken skrev:
Vilka ska man Pm:a sin beställning till? Mac och Sam?

Jag vill iaf ha dessa!

6 st LY-CIG14E, i färgerna 1 st color combination, 3 st blå och 2st röd.
Alltså dom som går i 70 km/h :yoparty

Nicklas
Uppsala

Det är mac som du PM:ar sen efter ett tag så lägger han in dig å din beställning på den här sidan: http://wb275134.bahnhofbredband.se

edit: DJM han före..

Last edited:
priser

tänkte vart se man vad hojarna kosta?

tänkte på denna LY-CIG12 tänkte beställa 2 st men vill veta priset

Viggo skrev:
hej, kan inte riskok bara flytta över detta till zatzy o göra en till beställning?

jag är iaf intresserad av en dirt bike (GS307), väntar dock o skriva upp mig på listan. Såg på zatzy att det måste vara minst 5personer på den.. ingen annan som är intresserad. undrar också om någon vet pris och färgalternativ?

http://ybob.en.ec21.com/GC00500824/CA00531420/dirt_bike.html
Tar nog en gs307 till grabben oxå

tänkte på en grej kan inte nån typ sam eller nån som håller i de lite göra en ny tråd där dom skriver på första sidan vad som gäller och uppdatera den lite då och då. så slipper vi massa frågor om vad kostar dom vem skall jag pm'a m.m
tycker jag iaf e en bra idé...

fi99e skrev:
tänkte på en grej kan inte nån typ sam eller nån som håller i de lite göra en ny tråd där dom skriver på första sidan vad som gäller och uppdatera den lite då och då. så slipper vi massa frågor om vad kostar dom vem skall jag pm'a m.m
tycker jag iaf e en bra idé...
Finns redan på

http://www.cuihan.com/

Jag tycker att Swedie ska lägga till en ny grupp när alla har fått sina cycklar för det kommer nog bli en hel del som kommer att ha en mini.
Så jag tycker han ska göra en Team Mini som alla som har får gå med i( även andra också förståss).
Men de är vad jag tycker.

//Jens

fi99e skrev:
jo men tänkte att kanske fler skulle hitta till en tråd iställe för den addressen...
men skulle någon svara mig hur de bli med oss som beställt med kompisar blir lite orolig när folk säger att dom tycker att man skall bara få varsin typ...

Listan MAC sammanställer gäller vad jag förstå, sen skall det vara betalt och kklart för man skall få en hoj ossa..

fi99e skrev:
jo men tänkte att kanske fler skulle hitta till en tråd iställe för den addressen...
men skulle någon svara mig hur de bli med oss som beställt med kompisar blir lite orolig när folk säger att dom tycker att man skall bara få varsin typ...
Vi försöker tillmötesgå alla onskemål. Är det så att man måste beskära beställningen på något sätt, får vi försöka dela det så jämt ut som möjligt.
:näsblod

Sam skrev:
Vi försöker tillmötesgå alla onskemål. Är det så att man måste beskära beställningen på något sätt, får vi försöka dela det så jämt ut som möjligt.
:näsblod

hm, så vilket vore bäst om jag lägger in en inträsse anmällan på en cykel på mig skälv och tar bort den hos kompisen (som e ganska högt upp på listan), eller om jag låter de vara och hoppas att man får de man skickat in om?

fi99e skrev:
hm, så vilket vore bäst om jag lägger in en inträsse anmällan på en cykel på mig skälv och tar bort den hos kompisen (som e ganska högt upp på listan), eller om jag låter de vara och hoppas att man får de man skickat in om?
Du behöver inte mixtra med listan. Det som gäller är pengar på kontot när förhandlingarna är klara. Bara lugn!

Sam skrev:
Du behöver inte mixtra med listan. Det som gäller är pengar på kontot när förhandlingarna är klara. Bara lugn!

Bra då e jag lugn. :banana
pengar får kommer så snart jag vet hur mycket... sry för den chat som var innan...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back