Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Mechanic_D skrev:
Det ska nog inte vara något problem, det skulle dessutom ta 10 dagar från dess att man sätter in pengarna till att dom börjar skita sakerna.
Antar att det är just för att plocka hem hojjar om det är någon som saknas.

Ryktet att chinamopparna är ren skit stämmer alltså? :rofl :rofl :rofl

gruppköp = grupptryck :D

Jimmy Andersson
MostWanted_NKPG
2st
LY-CIG14E
Blue

om priset blir under 2500.

pm:a Mac med 125a!!!

Coola Ola skrev:
Ryktet att chinamopparna är ren skit stämmer alltså? :rofl :rofl :rofl

Hehe de lär ju inte har 400 moppar att leverera så i ren panik över dessa storordrar så kommer det ju garanterat bli en del måndagsexemplar, tyvärr!

man får väl prioritera att alla får en varsin då :/ så att inte dom som beställer 11 st får 11 stycken menar jag. eller är jag helt ute och cyklar då?

BlueNinJa skrev:
man får väl prioritera att alla får en varsin då :/ så att inte dom som beställer 11 st får 11 stycken menar jag. eller är jag helt ute och cyklar då?

Nja det är väl enligt ordningen på intresselistan som gäller om det blir för många :tungan

BlueNinJa skrev:
hur många kan en container rymma då? det beror ju på dess volym också .. nån som vet?

Har för mig att den största tog ca 320 hojjar.
En stor och en liten container bör räcka... Än så länge :tungan

eheh jo än så länge ;) men det blir ju dyrare och dyrare för varje individ för varje container.. men det lär ju bara vara marginellt .. nån hundring mer per/pers om jag inte tar fel

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Tycker inte att du har en ödmjuk framtoning. Jag tror att alla vet att du fixade detta på Zatzy, men du har inte gjort nått för att någon ska tacka dig här :gnissla

Nja ödmjuk och ödmjuk är jag väl kanske inte.
Tror nog inte det är en fördel när det gäller sådanan här affärer.
Saker ska fram och någon måste fixa det. Jag tror fortfarande att själv är bästa dräng. Jag tror att ni måste tacka Sam för det här då båda han och jag vet att det kommer bli ett helvete då hojarna är hemma. Men allt har ett slut och när jag gjort detta än gång så kommer jag kunna göra det en gång till. Därför tog jag bara hem en 20fotare. Alla jag pratat med tycker att min framtoning är rätt. Nästa gång jag tar hem en "låda" till så kanske 300 hojar behöver delar och då tar man med sig det också. Kommer även då erbjuda tändstift till varje hoj för mitt inköps pris. Hojen kommer ha allt vad skit heter på den tror jag så man kanske mår bättre av att byta lite saker som tändstift mm. Min nästa order kommer vara 100% speciall. Alltså kommer jag se till att man kan köpa vilke modell som helst samt vilken färg som helst.

Så alla som vill ha en chopper, ATV eller något annat kul på sidan kan vänta ett litet tag så kan ni handla det utav mig istället. :banana

MVH Patrik

Riskok skrev:
Nja ödmjuk och ödmjuk är jag väl kanske inte.
Tror nog inte det är en fördel när det gäller sådanan här affärer.
Saker ska fram och någon måste fixa det. Jag tror fortfarande att själv är bästa dräng. Jag tror att ni måste tacka Sam för det här då båda han och jag vet att det kommer bli ett helvete då hojarna är hemma. Men allt har ett slut och när jag gjort detta än gång så kommer jag kunna göra det en gång till. Därför tog jag bara hem en 20fotare. Alla jag pratat med tycker att min framtoning är rätt. Nästa gång jag tar hem en "låda" till så kanske 300 hojar behöver delar och då tar man med sig det också. Kommer även då erbjuda tändstift till varje hoj för mitt inköps pris. Hojen kommer ha allt vad skit heter på den tror jag så man kanske mår bättre av att byta lite saker som tändstift mm. Min nästa order kommer vara 100% speciall. Alltså kommer jag se till att man kan köpa vilke modell som helst samt vilken färg som helst.

Så alla som vill ha en chopper, ATV eller något annat kul på sidan kan vänta ett litet tag så kan ni handla det utav mig istället. :banana

MVH Patrik
du ska frångå o beställa minst 5 av respektive modell alltså? blev det inte mkt dyrare så?

men asså dedär med att folk ev bara kan få en per beställning tycker jag inte verkar bra. jag beställde inte pga att vi (jag och min m8) tyckte att de vore lättare att ta de på en beställning (inträsse anmälan) med pengar m.m ...
tror de kan vara flera som har gjort samma.
eller hur blir de skall jag lägga in en inträsse anmälan jag också och ta bort den som stog på min kompis?

Edit: sen riskok skulle inte vi kunna köpa delar med i din beställning sen?
även om vi inte beställer via dig asså...

Last edited:
Vilka ska man Pm:a sin beställning till? Mac och Sam?

Jag vill iaf ha dessa!

6 st LY-CIG14E, i färgerna 1 st color combination, 3 st blå och 2st röd.
Alltså dom som går i 70 km/h :yoparty

Nicklas
Uppsala

Nalken skrev:
Vilka ska man Pm:a sin beställning till? Mac och Sam?

Jag vill iaf ha dessa!

6 st LY-CIG14E, i färgerna 1 st color combination, 3 st blå och 2st röd.
Alltså dom som går i 70 km/h :yoparty

Nicklas
Uppsala

till mac

Namn
SH-Nick
Modell
Färg
Antal

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back