Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Mac skrev:
Jag måste ju hinna med att GÅ I SKOLAN också :fatta! :rolleyes:

Men nu ska jag lägga in dom (nya) som är intresserade.

MVH Marcus

Jaja, det är lugnt. :näsblod Nu ska vi inte hetsa upp oss - det var inte menat som kritik. Jag ville bara tala om att listan inte uppdateras i realtid och jag använde mitt fall som exempel. Jag tror de flesta uppskattar det arbete ni lägger ner, så fortsätt och gör ert jobb i er takt. Med två månaders leveranstid finns det ingen anledning till att jäkta.

Det tråkiga är ju att vi får hojjarna lagomt till isen börjar lägga sig på marken :(

Men som sagt, vem fan stoppar det? På med en extra uppsättning hel spikade däck å sen ut på närmsta frusna och plogade sjö :D .
Kan det bli roligare? :yoparty

Flyer skrev:
Jaja, det är lugnt. :näsblod Nu ska vi inte hetsa upp oss - det var inte menat som kritik. Jag ville bara tala om att listan inte uppdateras i realtid och jag använde mitt fall som exempel. Jag tror de flesta uppskattar det arbete ni lägger ner, så fortsätt och gör ert jobb i er takt. Med två månaders leveranstid finns det ingen anledning till att jäkta.

Okej jag förstår, men det här har tagit lite :rolleyes: mer tid än jag hade räknat med... Trodde typ att vi skulle bli 50 stycken, men nu är det ju försent att ändra sig =)

MVH Marcus

Mac skrev:
Håller på. 60 PM före dig =)

haha var ett bra sug efter dessa :D men man kan ju knappast låta bli om man säger så..;) nu fick du en bättre beskrivning mac i nya pm:et , telefon nr etc !

Last edited:
Jag ändrar min order från en gs311 till gs307, då den har fjädring även på bakhjulet o verkar mycket bättre. Fortfarande röd såklart.

Pm skickat till Mac nu.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back