Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nu kanske jag ställer en fråga som redan är ställd men är lite upptagen men jobb så kan inte läsa hela tråden..

Det här med färger är det en singel färg på hela biken eller är det som bilderna på sid 20 visar?

Detta är då lite intressant.. tack på förhand

DJM skrev:
nån som kan svara om dom vet?

Nej priset kommer ju fastställas nästa vecka.. Dom ska ju prata med företaget och få ner dom så mcyekt som möjligt i pris...

Räkna med 3000:- så blir du glad om det blir mindre :)

Så tänker jag iaf..

Kan man ändra sig ända till slutet? Om snöskotern kostar hyffsat så kanske jag byter ut ena mot den, går det då? :näsblod

spoon skrev:
Att 14E gör 70km/h ska vara feltryck men det får Sam oxå ta reda på.

Vart har du hört att det är feltryck?
Det sätter ju en käpp i hjulet, då är den inte lika cool. :(

Hoppas iaf att det inte är feltryck. :va

Lezek skrev:
Nej priset kommer ju fastställas nästa vecka.. Dom ska ju prata med företaget och få ner dom så mcyekt som möjligt i pris...

Räkna med 3000:- så blir du glad om det blir mindre :)

Så tänker jag iaf..

14e modellen kommer väl hamna på runda slängar 2500kr inkl allt. Någon 100 lapp upp eller ner spelar ju ingen större roll.

Lartes skrev:
Kan man ändra sig ända till slutet? Om snöskotern kostar hyffsat så kanske jag byter ut ena mot den, går det då? :näsblod

Om man kollar i början av tråden så verkar det som om minst 5 st av varje enskild modell ska beställas för att beställningen ska gå igenom.

Vänd rätsida på detta nu va kommer priset bli om man beställer nu? vill ha r1an om det e feltryckt med 70km på 14e. vem har utsätt han som skall beställa och hålla kontakten? priset är ca 2500?

MostWanted_NKPG skrev:
Vänd rätsida på detta nu va kommer priset bli om man beställer nu? vill ha r1an om det e feltryckt med 70km på 14e. vem har utsätt han som skall beställa och hålla kontakten? priset är ca 2500?

Kanske ska läsa tråden som den stackarn som ska svara fått göra :7peta

Coola Ola skrev:
Om endast du beställer en snöskoter så går alltså inte beställningen igenom, var min poäng.

När jag läste tråden så läste jag flera stycken som va intresserade av den, så 5st lär ine vara nått problems. OM den ligger hyffsat i pris asså :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back