Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
typ när kommer betalningen ske?
man blir ju onekligen lite sugen :kär
//Jonas

Finns det någon uppdaterad lista på vilka som anmält intresse om det här nu? Sitter här med pengarna i handen å väntar på att få skicka iväg dom nu. :)

xermi skrev:
typ när kommer betalningen ske?
man blir ju onekligen lite sugen :kär
//Jonas
Prisförhandlingar äger rum på tisdag-torsdag nästa vecka. Prisnivån skall accepteras av beställarna under veckoslutet 28-29 Augusti och pengarna skall vara inbetalda på bankgiro 31 Augusti. Det är "POINT OF NO RETURN". De som har betalat in till 1 Sept. kommer att ha sin hoj i denna sändning. Jag håller alla uppdaterade genom tråden här. Beställningen görs 2 September och pengarna flyttas över till spärrat konto som ingen har tillgång till, inte ens Persson :hihi

Jorrd skrev:
Jag vet bara att på Zatzy försökte vi undvika att behöva låna en 40 fotare eftersom de var så betydligt mycket dyrare.
Du säger att tull och moms är inräknat i priset?
Vilket leveransvillkor har de uppgett då?

Asken skrev:
Hur fungar den moppen då, kvalité?
funkar faktiskt jävligt bra betydligt bättre kvalite än vad jag hoppades på och toppar c:a 65-70 på rakan

vad händer om man har beställt, men inte har pengarna den 31:a ?

//Jonas

xermi skrev:
vad händer om man har beställt, men inte har pengarna den 31:a ?

//Jonas
Då uthängs man till offentlig åtlöje och plundras på allt man har och äger :7peta

Nej, ingenting förutom att man inte får en minimoto i denna sändning. :(

Dum fråga kanske men de e inte så att dem kommer i delar !!!
vet massa fall då folk har köpt stora partier från utlandet o fått allt i delar!!!
o vart kan man få tag på delar till dem!?

....
va bara en fundering :)

Sam skrev:
Då uthängs man till offentlig åtlöje och plundras på allt man har och äger :7peta

Nej, ingenting förutom att man inte får en minimoto i denna sändning. :(

hehe :Bugar

men skapar det problem för dig som importerar, om jag lägger in en beställning, men blir rånad innan den 31, så att jag inte kan betala?

//Jonas

Davve84 skrev:
Dum fråga kanske men de e inte så att dem kommer i delar !!!
vet massa fall då folk har köpt stora partier från utlandet o fått allt i delar!!!
o vart kan man få tag på delar till dem!?

....
va bara en fundering :)

Några kan fås i delar men några ej... så vare nog men kan maila och fråga de.
Ang. reservdelar så skickar fabriken lite gratis delar till varje moppe samt att det är 3 månader garanti på motorn samt på vanliga delar. När man sedan behöver en reservdel så kan man beställa från fabriken , det ska ej vara något problem sade han.

//Norbert

Sam skrev:
Prisförhandlingar äger rum på tisdag-torsdag nästa vecka. Prisnivån skall accepteras av beställarna under veckoslutet 28-29 Augusti och pengarna skall vara inbetalda på bankgiro 31 Augusti. Det är "POINT OF NO RETURN". De som har betalat in till 1 Sept. kommer att ha sin hoj i denna sändning. Jag håller alla uppdaterade genom tråden här. Beställningen görs 2 September och pengarna flyttas över till spärrat konto som ingen har tillgång till, inte ens Persson :hihi

Vem ska hemtagningen göras på, har för mig att det måste vara en godkänd importör?
Har leverantören uppgett leveransvillkor?
Är det CAD som betalningsvillkor?

xermi skrev:
hehe :Bugar

men skapar det problem för dig som importerar, om jag lägger in en beställning, men blir rånad innan den 31, så att jag inte kan betala?

//Jonas
Vi gör en beställning först när pengarna är inne. Är du i valet och kvalet, skriv det på beställningen så kan vi reservera oss mot bortfall.

såg tråden först nu,, och orkar inte läsa igenom 27 sidor.. :rolleyes:
är det för sent att beställa en?

Masterlord skrev:
Vem ska hemtagningen göras på, har för mig att det måste vara en godkänd importör?
Har leverantören uppgett leveransvillkor?
Är det CAD som betalningsvillkor?
Allt detta kommer du att få svar på när det blir aktuellt med en beställning. Allt löses på smidigaste / billigaste sätt. Bara lugn. Förhandlingarna är inte påbörjade än.

Någon som har sett cig 12 modellen i svart (R1)

Vet ej ännu lilka färger jag ska ha !

Sam skrev:
Allt detta kommer du att få svar på när det blir aktuellt med en beställning. Allt löses på smidigaste / billigaste sätt. Bara lugn. Förhandlingarna är inte påbörjade än.
Ja, leveransvillkor och betalningsvillkor kan man ju förhandla om.
Men det här med godkänd hemtagare då?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!