Sam skrev:Så du håller på att bygga upp en bussiness med reservdelar och vinst?
För mig låter det som om du inte vet vad du sysslar med. Kan du kinesiska och deras förhandlingspolitik? Det är inte skit de säljer om du inte köper skit.
Varför ska jag kunna kinesiska? Har du ens pratat med dom? Har du ställt alla frågor? Jobbar du med import? Snälla jag vill inte hacka ner på någon men varför ska det finnas 300 pocket bikes om det inte finns delar till dom?
Om nu alla hatade det jag gjorde på zatzy. Jag satte en gräns för det jag kände va smidigt för mig. 72 Hojar och runt 35cm3 att flytta på EN dag då det kostar att han en kontainer i hamnen.
Jag vill bara göra ALLA nöjd igenom att prova första beställa mer sen. Sen att Noby tror jag kommer dra in 40000:- på det hela det förstår jag inte.
PS: Vet du ens vad en GSP är inom import?
MVH Patrik
. Jag har fått min PI och snart är den betald och då kommer hojarna och jag fixar allt till dom som köper utav mig. 167,5:- räknar jag med som sagt och det är en öl och en pizza per hoj. Vet att du blev sur för att jag plockade bort dig men jag gjorde det som var lättast för mig och dom som köpt hoj.